Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van CeCeZet

CeCeZet

Aangezien we al meer bij Razmataz hadden gegeten en ons dat prima was bevallen besloten we hier ook op een zaterdagavond met een viertal vrienden heen te gaan.
Het viel ons niet mee. Erger nog, het viel gewoon tegen. Het eten was weliswaar goed, maar niet warm. De bijlagen werden geserveerd in koude bakjes en dat draagt daar ook niet aan bij.
Twee van ons hadden een wijnarrangement genomen en dat liep verder goed (dat de bediening met zijn hand op een open wijnfles ging leunen hebben we dan maar niet gezien) maar de andere tafelgenoten werden voor wat betreft het drinken gemaksheidshalve maar vergeten en werden alleen na aandringen van het nodige voorzien (waarbij de bediening een Merlot en passant voor een kroegwijn uitmaakte; daar zullen de hardwerkende wijnboeren erg gelukkig van worden) en bij het dagmenu werd het dessert zonder voorafgaande waarschuwing of overleg gewijzigd in een ander dessert “want de pannacotta was op…”. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren maar meldt dat dan wel even van tevoren?
De grootste ergernis was nog de arrogante en ronduit onsympathieke houding van de mannelijke helft van de bediening. Zelfverzekerdheid en spontaniteit zijn we bij Razmataz wel gewoon, maar dit was een ander uiterste. Niet leuk.
Heel jammer. Als dat de norm gaat worden houden wij het hier voor gezien.

Gegeten op 13 juli 2013

• Uitstekend

Wij kwamen dit restaurant bij toeval tegen tijdens een wandeling door de stad en hebben de week erop gelijk maar de proef op de som genomen. En het was dus een voltreffer! De gerechten zijn uiterst smaakvol, de wijn is prima en wordt trouwens -heel sympathiek- niet per fles maar per gedronken hoeveelheid berekend en de bediening is heel alert en superenthousiast. We dromen nog steeds van het dessert, de coulant au choco... Geweldig!

• Goed

Voorheen werkte dit restaurant met een apart concept. Hierbij kwamen de gerechten in de vorm van een amuse, waarbij je het aantal gerechten dan kon kiezen en van tevoren kon aangeven wat je liever niet wilde. Dat concept hebben ze niet meer en dat is jammer want het onderscheidde ze wel van andere restaurants.
Maar wat ze op tafel zetten is nog steeds goed en ziet er heel verzorgd uit. De prijs/kwaliteitsverhouding is wel ok en de bediening is goed, al was het op de vrijdagavond dat wij er waren niet bijzonder druk. Een adresje om naar terug te gaan dus.

• Goed

We waren al een hele tijd niet meer in deze zaak geweest en hebben kennelijk een paar eigenaarswisselingen niet meegekregen maar de hernieuwde kennismaking is ons prima bevallen. Het eten was uitstekend, de bediening vlot en efficiënt en dat alles in een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom, een hele aangename verrassing en we komen terug!

• Matig

• Matig

We hadden hier het verrassingsmenu, maar er was heel weinig verrassends aan. Het eten werd vooral gekenmerkt door een gebrek aan smaak. Amuse en voorgerecht smaakten eigenlijk hetzelfde, en het vlees van het hoofdgerecht (kangoeroe) was wel heel erg aan de stevige kant. Eigenlijk kwam het dessert er het beste af, al had een tafelgenote nog stukjes bevroren ijs in de parfait... Wel goed: de wijn. En attent dat de meeste wijnen ook per glas zijn te krijgen.
Heel jammer. Een prachtig pand op een mooie lokatie, maar daar is het eigenlijk ook mee gezegd. Een slechte beoordeling gaat te ver, maar het was hèèl matig.

• Redelijk

• Redelijk

Wij komen hier al wat langer en worden eigenlijk nooit teleurgesteld maar we gingen nu niet helemaal tevreden naar huis. Het eten was -zoals altijd- uitstekend en de prijs-kwaliteitsverhouding prima, maar de bediening was wat vluchtig en gehaast. En tussen het tweede en het derde gerechtje zat een te lange wachttijd. Bij navraag werd geantwoord dat het buitenterras onverwacht vol zat en de wachttijd hierdoor wat opliep. Dat kan natuurlijk, maar meldt dat dan even en ga niet wachten tot je gasten aan de bel gaan trekken.
Kortom, we kregen niet echt het gevoel dat we te gast waren. En dat maakte dat we niet met een voldaan gevoel huiswaarts gingen. Jammer, maar we gaan wel voor de herkansing.

• Uitstekend

Wij komen hier al heel lang en het is nog steeds een prima adres. Knusse ambiance, prima bediening en de pizza's zijn werkelijk uitstekend! Perla di Roma is en blijft een aanrader.

• Goed

Modern en sfeervol ingericht restaurant. Goede, uitgebreide kaart met een goede prijs/kwaliteitsverhouding en een mooie wijnkaart. Het Bib Gourmand menu is prima al was de risotto wel wat compact. Alleen de bediening is wat nonchalant en soms slordig en lijkt ook niet goed op elkaar afgestemd. Let bijvoorbeeld op het glaswerk (vlekkerig: napoetsen!) en een fles wijn werd in 1 keer uitgeschonken (!). En graag wat meer aandacht bij het uitserveren van de gerechten.
Maar voor de rest... prima!