Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Makan Makan

Makan Makan

De bediening was vriendelijk, maar slecht doordat ze niet nadachten bij wat ze serveerden. Als iets echt mislukt is (lees: niet te eten) en je wéét dat, je zegt het notabene zelf: dan zet je dat niet meer op de kaart! Maar zij serveren het dan alsnog. Als er alleen nog een bodempje verse jus d'orange is in de fles met veel schil en pit dan serveer je het niet! Zij serveren het nog wel. Als je te weinig salade in huis hebt (wat slecht is, want men was hierop voorbereid) dan bied je een alternatief en niet dat iedereen opvallend weinig tot geen vlees krijgt! Verder kreeg je andere dingen dan je had gekozen. Pasta ipv rijst of andersom. Als je van te voren hebt afgesproken dat iedereen een brownie krijgt als dessert, dan kun je het niet weglaten zonder tekst en uitleg! Ongelofelijk. Ik viel van de ene verbazing in de andere. Het vreemde was ook nog dat het leek alsof ze er helemaal niet mee zaten! Het positieve aan dit restaurant is de locatie en de vriendelijkheid van het personeel. Volgens eerdere eters, was het toen Sydney er nog was, een wereld van verschil. Die werkt nu alleen nog in Naarden. Helaas.

Makan Makan

Weer een (hoger segment) eettentje/winkel erbij in west! Je kunt er heerlijk lunchen en dineren tot 19.30 uur, maar je kunt er ook eten afhalen. Salades, soepen, quiches, op het karkas gebraden fazant, taart, dessert..enz enz! Daarnaast verkopen ze leuke woonartikelen/cadeautjes en geven workshops. Echt een dame weer hè, die de scepter zwaait! :-) Multi-tasken! Ik heb er nu een paar keer geluncht; avondeten afgehaald.. geweldig!

Makan Makan

Beetje chique uitstraling van buiten, maar een ontspannen sfeer binnen. Goeie stoelen, vriendelijke, no-nonsense bediening. Eten was top! Echt een aanrader! Alleen mbt het Grand Dessert: ik zou geen hangop met rabarber combineren met de overige zoete proeferijtjes: de combi met dit zure gedeelte kan verkeerd vallen in je maag. Wel lekker op zichzelf staand hoor!

Makan Makan

Mooie zaak, vriendelijke, maar wat onervaren bediening wellicht? In de jus d'orange zat erg dikke drab. Lastig drinken. Te lang doorgedrukt op de schil? Bestelling klopte niet helemaal en het afrekenen ging ook wat moeizaam. Voor een Frans, wat chique eetgelegenheid zou ik speciaal brood serveren (van Menno bijv.) en niet gewone boterhammen.

Makan Makan

High Tea: heel smakelijk! Alles was vers e/o zelfgemaakt. Alleen echt afgemeten porties. Dus "bonbons"= 2 chocolaatjes. Misschien wel zo eerlijk om het zo op de site te vermelden. Het glaasje bubbels is niet als optie aangeboden. Tip voor de bediening: vaker vragen mbt heet water bijvullen en of het naar wens is, tekst en uitleg bij de thee maakt het nog interessanter. En.. een gewone zwarte thee toevoegen! Kussentjes op de plastic stoelen: in de zomer is het wat plakkerig. Airco of ventilator aan het plafond is ook altijd een goede investering als je wilt dan mensen sneller komen e/o langer blijven.

Makan Makan

We hadden via groupon geboekt en gereserveerd en ons gehaast om op tijd te komen. Dit had niet nodig geweest, want het personeel had geen haast. Het eten was okay (vis), maar wat flauw van smaak. Het meest storende vond ik het personeel dat geen/weinig oogcontact maakte, waardoor je lang moest wachten op bijv.drinken. Het personeel was vooral druk bezig met elkaar mbt het organiseren van het geheel (grouponactie?). Viel een beetje tegen.

Makan Makan

Keurige bediening, ook als je belt om te reserveren. Als je alleen gaat voor drinken is het ook prima. Men blijft even vriendelijk. Ik ga voor de warme en koude mezes, de kleine gerechtjes en het brood! Altijd goed! Sommige hoofdgerechten kunnen wat tegenvallen voor de grotere eters: een visgerecht met slechts 2 schijfjes aardappel... Een paar schaaltjes met rijst / patatjes en groente erbíj serveren zou veel goed maken!

Makan Makan

Via Groupon 5 gangen menu! Helemaal geweldig! Voor het eerst weer eens heerlijk, uitgebreid en met volle teugen genoten van het eten en de vriendelijke bediening!

Makan Makan

Lunch was prima! Diner moet ik nog uitproberen, maar de kaart zag er goed uit! Buiten een saaie omgeving, maar binnen heel gezellig en kleurrijk! Mensen, ga daar snel lunchen en dineren en koffie drinken, want er is daar 3 x ingebroken in 1 maand tijd! Waardoor iedere keer heeeeeel veeeeeel schade! Bemoedig en bestel!

Makan Makan

Altijd aardige bediening & altijd lekker eten! DE juiste combinatie! Extra'tjes zoals de groentesticks met lekkere dip en de verse zelfgemaakte patatjes maken het helemaal af! Eén aandachtspuntje: de sterke schoonmaakgeur overheerst de geur van eten nogal. Beter dan andere geurtjes dat is waar, maar toch.. ik blijf me afvragen waar het vandaan komt (glazenspoelmiddel? wc? kok met smetvrees? :-))