a TripAdvisor company

van Makan Makan

Makan Makan

Heel leuk tentje! Ze hebben een heerlijke lunchkaart, goede koffie, originele healthy thee, vriendelijke, behulpzame bediening! Wat wil je nog meer? Juist ja, dat ze ook open gaan voor diner! :-) En dat staat in de planning! Ze verkopen ook allerlei lifestyleproducten en leuke items en lekkernijen. Veruit onze beste ervaring qua lunchgelegenheid in Kampen!

Gegeten op 16 juli 2016

Makan Makan

Het restaurant ziet er netjes uit, het personeel is vriendelijk. Het eten laat alleen erg lang op zich wachten. Je moet geen honger hebben! Het was ook het eerste wat mij opviel: wachtende mensen aan de tafels.. Eten was prima, geen grote porties maar t vult enorm. Het naanbrood is groot en vers , de lassi (mangojuice met yoghurt) lekker fris (en ergste hongerstillend :-)) . We nemen altijd chicken saag (spinazie met kip en diverse kruiden) , blijft lekkerrrr!!

Gegeten op 15 juli 2016

Makan Makan

Ik was meteen "fan" toen ik zag wat we bij het welkom kregen: gebakken visjes! (Sorry weet niet eens hoe ze heten, maar je kunt ze in hun geheel verorberen) Die heb ik 30 jaar geleden in italie ook in een restaurant gekregen en sindsdien nooit meer. Ik wist toen ook al niet wat voor visjes het waren maar vond ze toen ook al heerlijk! Samen met wat kleine broodbolletjes. Heerlijk met het zeezout en de olijfolie. De tafelgenoten komen hier regelmatig voor de Jacobsschelpen. Ik ging voor de ravioli. Alles was heerlijk. Ik wil hier zeker nog een keer (of tien :-)) komen eten! Bediening ging wat moeizaam, maar ze maakten excuses en deden hun best, dus.. Zolang je geen haast of reuzehonger hebt..!
We zaten op het terras, maar ook binnen zag het er sfeervol uit.

Gegeten op 4 juni 2016

Makan Makan

Wat een verrassing dit restaurant! Nooit v gehoord en nooit gezien. Het is ook wat onopvallend gelegen. Maar het eten...mmmmm!!! Indonesia with a fushion/moderne twist. Mijn surinaamse tafelgenote was ook heel aangenaam verrast. We gingen voor het 4 gangenmenu. Alles was heerlijk en qua porties ook helemaal goed. De bediening was een topper! Zij nam haar werk en rol en ons welbevinden heel serieus! Fijn! Het interieur is netjes en schoon en strak. Kan misschien nog ietwat exotische aankleding krijgen. Ik wil hier zeker nog een keer eten!

Gegeten op 22 juni 2016

Via online reservering

Mooie zaak, sfeervol, hele vriendelijke vlotte bediening. Amuse was heerlijk, zo ook de proeverij vh voorgerecht. Hoofdgerecht was wel anders dan verwacht maar dat had ik kunnen vragen. Dessert proeverij..mmmmm!
Kortom hier moet je echt (regelmatig) gaan eten! Ook heel betaalbaar. Wij hadden het 3-gangen weekmenu. Een aandachtspuntje misschien: aan een vd broodjes die we vooraf kregen (2 muffinachtige broodjes) zat iets zoetigs? Suiker? Per ongeluk? Mijn man dacht dat het zo hoorde (en vindt dat niet lekker), maar ik had het niet.

Gegeten op 25 juni 2016

Via online reservering

De Grachthof heeft vriendelijk personeel, serveert versgeperste jus d'orange (steeds vaker komt t voor dat men t vers noemt maar dit gewoon fabrieksspul blijkt te zijn) en heerlijk eten! Er hangt een beetje een vreemd luchtje in het restaurant (vocht?) maar na 5 min heb je dit niet meer door.

Gegeten op 19 maart 2016

Via online reservering

Gezellige sfeer, fijne bediening!
Gerechten zijn wel wat klein. Je krijgt een klein bolletje brood per persoon dus daar kun je je ook niet mee vullen. Als de gerechten iets groter zouden zijn zou alles perféct zijn!

Gegeten op 29 januari 2016

Makan Makan

De bediening was vriendelijk, maar slecht doordat ze niet nadachten bij wat ze serveerden. Als iets echt mislukt is (lees: niet te eten) en je wéét dat, je zegt het notabene zelf: dan zet je dat niet meer op de kaart! Maar zij serveren het dan alsnog. Als er alleen nog een bodempje verse jus d'orange is in de fles met veel schil en pit dan serveer je het niet! Zij serveren het nog wel. Als je te weinig salade in huis hebt (wat slecht is, want men was hierop voorbereid) dan bied je een alternatief en niet dat iedereen opvallend weinig tot geen vlees krijgt! Verder kreeg je andere dingen dan je had gekozen. Pasta ipv rijst of andersom. Als je van te voren hebt afgesproken dat iedereen een brownie krijgt als dessert, dan kun je het niet weglaten zonder tekst en uitleg! Ongelofelijk. Ik viel van de ene verbazing in de andere. Het vreemde was ook nog dat het leek alsof ze er helemaal niet mee zaten! Het positieve aan dit restaurant is de locatie en de vriendelijkheid van het personeel. Volgens eerdere eters, was het toen Sydney er nog was, een wereld van verschil. Die werkt nu alleen nog in Naarden. Helaas.

Makan Makan

Weer een (hoger segment) eettentje/winkel erbij in west! Je kunt er heerlijk lunchen en dineren tot 19.30 uur, maar je kunt er ook eten afhalen. Salades, soepen, quiches, op het karkas gebraden fazant, taart, dessert..enz enz! Daarnaast verkopen ze leuke woonartikelen/cadeautjes en geven workshops. Echt een dame weer hè, die de scepter zwaait! :-) Multi-tasken! Ik heb er nu een paar keer geluncht; avondeten afgehaald.. geweldig!

Makan Makan

Beetje chique uitstraling van buiten, maar een ontspannen sfeer binnen. Goeie stoelen, vriendelijke, no-nonsense bediening. Eten was top! Echt een aanrader! Alleen mbt het Grand Dessert: ik zou geen hangop met rabarber combineren met de overige zoete proeferijtjes: de combi met dit zure gedeelte kan verkeerd vallen in je maag. Wel lekker op zichzelf staand hoor!