van Joossie123

• Recensies in de laatste twee jaar

Met een groepje is het redelijk lastig een tafeltje te bemachtigen. De keuze qua eten is beperkt maar de ambiance maakt alles goed. Door het hoge plafond is het niet rumoerig terwijl het wel afgeladen vol zit. Prima voor een stijlvolle hap.

• Recensies in de laatste twee jaar

Al jaren komen we hier poffers eten en al jaren is het helemaal geweldig. De bediening is van van ouderwetse perfectie en de poffers en wafels zijn overheelijk. Komt nog bij dat je altijd wel bekenden tegenkomt, wat wil je nog meer?

• Recensies in de laatste twee jaar

Perfecte locatie om even rustig neer te ploffen, ambiance is uniek in het Utrechtse, bediening meer dan accuraat, eten prima goed.

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier neergestreken op het terras na een druk dagje. De bediening leek wat onervaren dus traag en daar kwam bij dat de bestelde gerechten eindeloos op zich lieten wachten. Uiteindelijk was het wel aardig maar niet bijzonder. Je betaalt hier voor de ambiance en de plek, zeker niet voor het eten en de bediening.

• Recensies in de laatste twee jaar

Via via hier neergestreken. De reservering bleek niet doorgekomen en verder is het niet meer goed gekomen. Het kindermenu waar we voor kwamen bleek uit spagetti met saus te bestaan en dat was niet helemaal wat we verwacht hadden. Verder was ook het volwassen menu niet echt bijzonder dus geen tweede bezoek denken wij.

• Recensies in de laatste twee jaar

Na een paar uur in de regen gewandeld te hebben hier neergestreken voor een snelle hap. Ondanks het vreemde tijdstip werden we hartelijk ontvangen en vlotjes van een drankje voorzien. Ook de bestelde gerechten werden vlotjes geserveerd en waren prima in orde. Het decor is oud Hollands gezellig maar dat past prima bij de omgeving.

• Recensies in de laatste twee jaar

We kenden deze toko al als La Place maar inmiddels is er wat veranderd. Als verjaardagscadeau hier gereserveerd. Erg bijzonder dat je bij aankomst direct moet afrekenen, nog niet eerder meegemaakt! Bediening verders prima goed. Het aanbod aan diverse etenswaren is zo groot dat het onmogelijk is alles te proeven. Na drie gangen zat iederen dan ook klem. Kwaliteit was ok en verders was de ambiance prima maar dat kwam ook omdat het rustig was deze maandagavond

• Recensies in de laatste twee jaar

Zeer vriendelijk ontvangen. Het uitzicht is verpletterend, helaas werd er net voor de deur gebaggerd. De lunchkaart was helaas wat magertjes en erg jammer dat de twee gerechten die we wilden bestellen niet voorradig waren. Het alternatief, steak sandwich bleek een boterham met een taai stuk biefstuk te zijn wat tegenviel. De wijn werd geserveerd in een soort waterglas maar verders willen we deze tent toch nog een keer een tweede kans geven.

• Recensies in de laatste twee jaar

Het is altijd weer vechten voor een plekkie zo druk is het. Toch voor twee snel een tafeltje en erg vlotjes de kaart en de drankjes gekregen. Beide de biefstuk xxl besteld en deze was helemaal goed. Snel maar weer terug naar Loetje!

• Recensies in de laatste twee jaar

Ontvangst was prima, de tent zat halfvol dus met twee man kon de bediening het rima aan. Amuses waren hetzelfde als drie maanden eerder. Het verjaardagsmenu was een explosie van smaken en verpletterde ons. Jammer alleen dat de champagne achterwege bleef alhoewel die wel bij het menu hoorde. Helaas is het uitzicht op het verlepte terras wat minder fraai en door de verbouwing oogt het wat sjofel, toch heerlijk gegeten.

IENS bestaat 15 jaar!