van Joossie123

• Recensies in de laatste twee jaar

We kwamen vrij laat aan maar gelukkig konden we nog aanschuiven op het terras. Als voorgerecht bestelden we grotchampignons en Carpaccio met Val Dieu kaas. Beide heerlijk alleen heb ik die kaas niet zo geproefd. Voor beiden bestond het hoofdgerecht uit forel, weliswaar op verschillende manieren bereid maar zonder meer allebei prima. Uiteindelijk heerlijk gegeten en de bediening was wat onervaren maar verder wel erg vriendelijk.

Gegeten op 11 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag was het Huizerdag en dan is het hele dorp omgetoverd tot een braderie en op het plein is een groot Insolar Terras. Vanwege deze Huizerdag bleek de normaal zeer uitgebreide lunchkaart ingekort tot een aantal "Insolar-klassiekers" maar dat was geen bezwaar, alles was heerlijk. Ondanks de drukte ging de bediening vriendelijk en vlot, jammer alleen dat de toiletten waren afgesloten.

Gegeten op 8 september 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Als liefhebber van puur, authentiek Indonesisch eten is dit restaurant een Must en eigenlijk was het vreemd dat we hier nog nooit waren geweest. Door de vele positieve verhalen hadden we ons verheugd op deze avond en uiteindelijk was het helemaal goed. Bij aankomst kozen we voor een plek op het mooie terras, je waant je hier helemaal in de tropen. De keuze was snel gemaakt; rijsttafel voor het hele gezelschap en binnen no-time stond de hele tafel vol met schaaltjes. Alles wat bij een echte rijsttafel hoort zat erbij en toen de kroepoek op was werd deze nog even bijgevuld. Met name het rundvlees (Rendang) en de groente waren zeer smakelijk en alles bij elkaar was het een heerlijke avond.

• Recensies in de laatste twee jaar

Als je hier aankomt ziet het er prachtig uit, mooie huizen en een prachtig terras. Alleen, dat terras geeft uitzicht op de parkeerplaats en dat is jammer. Het was niet al te druk maar toch moesten we lang wachten alvorens we bediend werden. Een jong met rood, bezweet hoofd nam uiteindelijk onze bestelling op. Verders prima maar € 4,50 voor een biertje en € 12,- voor een kaal bordje kreeftensoep is wel erg veel van het goede.

Gegeten op 8 september 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Na een blik op de zeer uitgebreide kaart bestelden wij Lamb Saag en Vegetarische Thali en beiden waren zeer smakelijk. Net als de vorige keer was de bediening prima en hebben we heerlijk gegeten, een aanrader!

• Recensies in de laatste twee jaar

Het eerste dat opvalt is de prettige ontvangst, gelijk aandacht en uitleg over het menu en dat is uitgebreid! Maar liefst 98 verschillende gerechten waarvan 43 verschillende sushi's. Tijdens de eerste bestelronde wordt veel aangestreept en in no-time staat ons tafeltje vol met heerlijkheden. Hooglichten voor ons zijn de crispy maki, de ossenhaas en de spiesjes. De volgende rondes gaan wat rustiger en na vier keer bestellen is iedereen klaar. Al met al een heerlijke avond mede door de uitstekende, vriendelijke bediening.

Gegeten op 10 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Jato Viwi heeft wat mij betreft de beste sushi in Bussum en ruime omgeving. De sashimi is kakelvers en de sushi tongstrelend, hier kunnen weinigen tegenop! De bedienig is zoals het hoort, vriendelijk en correct. Topsushi!

• Recensies in de laatste twee jaar

Als klein jongetje at ik hier ooit met mijn ouders en sindsdien is dit een magische plek. Meestal wandelen we de berg op en belonen onszelf met een pannenkoek maar ditkeer lafjes met de wagen tot aan de voordeur gereden. De hut zat afgeladen vol maar toch werden we meer dan vriendelijk ontvangen en ook de bestelling werd vlotjes opgenomen. De pannenkoeken, uiteraard, wat eet je hier anders, waren overheerlijk en wat ook heel aardig is dat zijn de placemats met (pittige) wandelroutes!
Wat ons betreft het beste pannenkoekenhuis in de buurt.

• Recensies in de laatste twee jaar

Als trouwe bezoeker van Loetje in Laren wilden we nou eindelijk wel eens weten waar de roots van Loetje liggen en we werden niet teleurgesteld! Vrijwel direct hadden we een tafeltje en door de terrasverwarming was het meer dan aangenaam. De bestelling werd vlotjes opgenomen en in no-time stonden de drankjes op onze tafel. De kids hadden gekozen voor de xxl biefstukken en ikzelf voor de kalfslever en dat was een goede keus! De biefstukken waren perfect en de kalfslever heerlijk! De frietjes en de sla waren eigenlijk overbodig maar desalniettemin een welkome aanvulling. Voor ons een perfecte avond!

• Recensies in de laatste twee jaar

Het was warm en de hele tent zat vol, althans zo leek het. Gelukkig konden ze voor ons gezelschap van acht nog net een tafeltje op het terras vrijmaken en dat was prettig want het uitzicht is schitterend. Het duurde allemaal even maar de bestelling eenmaal doorkwam werd het wachten beloond, heerlijk gegeten en genoten van de ondergaande zon.

IENS bestaat 15 jaar!