Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van droes

• Matig

• Matig

Hier gegeten in het kader van de actie ( "dining with the stars)
Het 5 gangen menu werd in een record tempo geserveerd, wij stonden daardoor ook binnen 2 uur weer buiten (na de koffie)
Voor een restaurant van dit niveau vonden wij de gerechten (uiteraard zeer kleine porties) niet echt speciaal (geen smaak explosie)
Als men aan dit soort evenementen deelneemt moet het normale niveau gepresenteerd worden om nieuwe gasten te laten zien wat men in huis heeft
Gezien de prijs (euro 170 incl wijn) toch met een ontevreden gevoel naar huis gegaan

• Uitstekend

• Uitstekend

Zeer hartelijke ontvangst door gastvrouw Hannie.
Een wat mediterraan interieur, maar een algemene keuken.
Restaurant is eenvoudig vanaf de A15 te bereiken
Kom hier regelmatig voor lunch als diner en ben hier nooit teleurgesteld. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

• Slecht

• Slecht

Dit restaurant is een voortzetting van restaurant "de Pastorie" en sinds 4 januari nieuwe eigenaren.
Tafels staan ruim opgesteld, op basis van de mooie website hier gereserveerd.
2 witte wijn besteld, 1 glas kwam uit een nieuwe fles en werd lauw geserveerd, na het inschenken werd pas een ijsemmer aangerukt.
Hoofdgerecht gegrilde zalm, bleek gepocheerde zalm te zijn, absoluut geen smaak en ook het garnituur bracht niets extra, hetzelfde met de zeebaars.
Heb hier melding van gemaakt, maar mij partner en ik waren waarschijnlijk de enige die teleurgesteld waren in de kookkunst. Ben niet van plan om dit restaurant een herkansing te geven