van Psychogoogje

• Goed

We hebben hier met 6 personen prima gegeten. Uitgebreide menukaart, vriendelijke bediening, heerlijk eten en een zeer beschaafde rekening. 3 gangen inc drinken €35 p.p.

• Uitstekend

Ons favoriete restaurant in Leiden. Wisselende kaart, met altijd wel iets lekkers. Ook vanavond heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening met verstand van zaken. Voor uitgebreid diner ongeveer 50EU p.p. Wij komen zeker nog vaak terug!

• Goed

Hier met z'n tweeën op een doordeweekse dag gegeten. Prima restaurant die de standaard franse keuken net wat extra's geeft. Vriendelijke bediening, trendy inrichting en prachtig uitzicht op zee. Zeker aan te raden!

• Uitstekend

Ons vaste adres voor sushi. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. De sushi is zalig en het is een lust voor het oog om te zien hoe het gemaakt wordt. De vegetarische sushi 'Yasai Maki' is een aanrader!

• Goed

Hier op 5 mei met 6 personen gegeten. Het was ontzettend druk, waardoor we wat langer moesten wachten. Dit werd goed gecommuniceerd en we kregen wel snel ons brood. Bediening was vriendelijk, maar wel een beetje bijdehand, mogelijk door de drukte. De pannenkoeken waren erg lekker en apart. Wij waren 20E p.p. kwijt voor brood, pannenkoek en 2 drankjes.

• Redelijk

Hier op een vrijdagavond gegeten. Na een aantal keer voor een volle zaak te hebben gestaan deze keer gereserveerd. Kaart is uitgebreid, maar het vega aanbod is erg beperkt en fantasieloos. Lekker gegeten, maar de verwachtingen werden niet waargemaakt.

• Goed

Hier met een gezelschap van 10 man gegeten. We hebben een leuke avond gehad, gezellig restaurant. Het eten is goed, maar niet bijzonder. De hoeveelheid vlees of vis op het bord was wat weinig in vergelijking met de hoeveelheden aardappel, groente en saus. Bediening erg vriendelijk en correct.

• Goed

Hier tijdens een weekendje Zwolle gegeten. Drie gangen à la carte voor 25E p.p. Het eten was niet uitzonderlijk (frites en salade bij het hoofdgerecht), maar prima bereid en mooi opgemaakt. De tiramisu is wel een echte aanrader! Bediening was erg vriendelijk, ze hadden het wel behoorlijk druk met twee man op een volle zaak. Gewoon lekker uit eten zonder poespas.

• Uitstekend

Tijdens een weekendje weg in Zwolle hier verrassend lekker en gezellig gegeten. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De gastheer selecteerde de wijnen met veel zorg en vertelt er met veel enthousiasme over. Het eten was erg lekker en apart. Niet geschikt voor haastige eters, men gaat uit van 1 bezetting per tafel voor de hele avond. De schade aan het eind van de avond viel erg mee. Wij waren met twee personen voor 4 gangen met bijpassende wijnen 135EU kwijt, zeker voor herhaling vatbaar!

• Goed

Wij hebben hier meerdere keren gegeten. Ze hebben lekkere sushi, maar wel een wat simpel aanbod vergeleken met andere sushi zaakjes. Sommige dingen op de kaart waren tot nog toe niet verkrijgbaar. Bediening is wat onhandig en spreekt erg slecht Nederlands.

IENS bestaat 15 jaar!