van OL__

• Goed

Leuk gezellig eetcafé met een uitstekende keuken voor een eetcafé. De menukaart is ruim gevuld met allerlei gerechten voor ieders wil. Mijn vrouw en ik hebben een voorgerecht en een hoofdgerecht gehad en beide waren erg lekker. Niet heel speciaal maar wel juist voor de prijs.
Het eetcafé oogt gezellig zoals je van een eetcafé mag verwachten. De bediening is vriendelijk en snel. Het drinken met wat stokbrood staat snel op tafel en later word er nog een fles water op tafel gezet. Geen bronwater maar het is wel gratis.
Al met al een leuk eetcafé met een goede sfeer en lekker eten voor een schappelijke prijs.

• Uitstekend

In november met een grote groep gegeten voor een vast bedrag inclusief drinken.

De bediening is goed en de drank word snel aangevuld wanneer je het glas leeg hebt. Er worden ook kannen bier geserveerd zodat je nooit met een leeg glas komt te zitten.

De lege borden worden snel van de tafel verwijderd zodat je weer aan de volgende ronde kan beginnen.

Het wokbuffet is goed en heeft veel goede verse produkten die je zelf kan samenstellen. De koks bereiden het geheel en geven tips voor de saus.

Al met al goed gegeten, niet het beste wokrestaurant wat ik bezocht heb maar zeker de moeite waard.

• Uitstekend

Op een zaterdagavond maar eens bij Sakura gegeten en dat was een hele ervaring. De ontvangst is alleraardigst en zeer correct.

De bediening weet hier hoe het hoort, uiterst behulpzaam, correct en vriendelijk.

Mijn vrouw en ik hebben voor het Sakura menu gekozen met daarbij een voortreffelijke witte huiswijn.

De gerechten zijn van zeer goede kwaliteit en de kok maakt er een ware show van. Echt leuk om te kijken hoe de kok jouw gerecht voor je ogen klaar maakt.

Je moet hier niet gaan eten als je haast hebt, want voor een menu zit je toch al gauw 3 uur. Tussen de gangen is voldoende tijd om het eten te laten zakken waardoor je niet overvol het restaurant uit loopt.

Sakura is niet goedkoop, maar de kwaliteit, de service en de duur dat je in het restaurant zit maken het zijn geld waard.

Al met al een aanrader!

• Uitstekend

en restaurant waar mijn vrouw en ik vaste klanten zijn zowel van het restaurant gedeelte als van het afhaalgedeelte.

Het eten is goed en het buffet heeft gerechten voor ieders wil. Het aanbod is niet heel groot maar wat ze te bieden hebben is goed van kwaliteit en smaakt prima.

Het personeel geeft je echt nog het gevoel dat de klant koning is. De gastheer komt naar de tafel voor een praatje en herkent zijn klanten en dat laten ze merken, dit vind ik echt een plus punt aan dit restaurant.

Ook het afhaalgedeelte van het restuarant is erg goed en thuis aangekomen is het eten nog heet ook.

Enig minpuntje misschien is het dessert, de vruchten zijn lekker maar het ijs is een beetje gewoon.

Al met al een aanrader, zeker voor de prijs.

• Uitstekend

Een restaurant waar mijn vrouw en ik graag eten. Het eten is er lekker en de service goed en vriendelijk personeel.

De sfeer is geheel Israelisch en doet leuk aan.

Voor ons een toprestaurant voor de snelle hap, het is niet goedkoop maar wel goed.

• Goed

Meerdere keren hebben mijn vrouw en ik hier gegeten en het is altijd goed.

Goede produkten en heerlijk bereid door een goede chef kok die werkt in een open keuken.

De sfeer in het restaurant is gezellig en de bediening is vriendelijk en professioneel.

Het enige minpunt is de menukaart die al jarenlang hetzelfde is, daar zou wat meer variatie in mogen als je meerdere keren het restaurant bezoekt.

Voor de rest een aanrader.

• Uitstekend

Naar mijn idee een van de betere restaurants van Apeldoorn.

De gerechten die op de kaart staan zijn allen van hoge kwaliteit en zien er goed uit. De smaak van het eten is perfect en de porties zijn normaal van formaat.

De bediening is professioneel, vriendelijk en behulpzaam zoals je mag verwachten.

Het restaurant is niet heel groot maar wel erg gezellig. Wij hebben hier voortreffelijk gegeten zonder dat we weggekeken werden na 3 uur tafelen.

De prijzen zijn niet goedkoop, maar je krijgt waar je voor betaald.

Een aanrader!

• Uitstekend

Een toprestaurant voor diegenen die van Thais eten houden. De menukaart is zeer uitgebreid met kwalitatief hoogstaande gerechten met veel keus, ook uit vis.

De sfeer in het restaurant is erg leuk en doet Thais aan met al het bamboe.

Wanneer je aan het hoofdgerecht zit komt de chef kok nog even naar de tafel om te kijken of alles naar wens is, een leuk gebaar en geeft de klant een goed gevoel. Het verhaal achter de chef kok zoals in het menu omschreven is vind ik erg leuk.

De prijzen zijn niet goedkoop maar je krijgt er zeker waar voor je geld. Beter duur en goed dan goedkoop en slecht.

Voor ons een aanrader!

• Slecht

We hebben van het buffet gegeten en het eten was echt ronduit slecht van kwaliteit, smaakloos, oud en slecht bereid.

Het vlees van de grill werd niet goed doorbakken, een stuk kip was half gaar, dit kan echt niet.

Ook het saladebuffet was niet goed en produkten liggen er te lang, de zalm was al donker van kleur. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ook de sfeer in het zitgedeelte is verreweg van gezellig te noemen.

Voor ons eens en nooit weer, zelden zo slecht gegeten.
Kan het alleen afraden !

IENS bestaat 15 jaar!