Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Chrisje

• Goed

Prima zaak, vlotte bediening, lekker eten en niet te vergeten: goede wijn. Een prima zaak.

• Goed

Leuke zaak, om na een wandeling iets te drinken of een luxe broodje te eten. Prachtige locatie, halverwege de berg, deze zaak heeft een rijke historie. Vlotte bediening. Een aanrader.

• Goed

Eén keer per jaar eten we hier en het is altijd weer verrassend. Dit jaar stond er zwarte pasta met rode pepersaus op het menu. Erg lekker. Vlotte bediening, trendy zaak. Ik kom er graag terug.

• Uitstekend

Het lekkerste ijs dat ik ooit gegeten heb, is van Luna Rossa! Het is zelfs lekkerder dan in Italië. Een echte aanrader!

• Uitstekend

Per toeval zijn we hier terecht gekomen met een groep van 8 personen. Trendy inrichting, nette bediening en erg lekker gegeten. Wat mij betreft een aanrader.

• Goed

Er is een ruime keuze aan vers eten om te laten wokken, maar je kunt er ook "gewoon" Chinees eten. Vlotte bediening. Leuke zaak om met een groot gezelschap naar toe te gaan.

• Uitstekend

Leuk eetcafé, vlotte bediening, grote porties, heerlijk eten en een lekkere koffie na. Prima zaak.

• Matig

• Matig

Afgelopen weekend heb ik in dit restaurant gegeten. In het voorgerecht, een salade met spek en rivierkreeftjes, trof ik als extraatje een levende slak aan. Er werd snel een nieuw bord gebracht, maar wat de salade betreft was mijn eetlust vergaan. De overige gerechten hebben me wel gesmaakt.
Mijn ervaring maakt dit restaurant geen aanrader.