Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van BenS

BenS

Op basis van een aanbeveling binnengelopen. We hebben er genoten, van de bediening, de sfeer én het eten. Varkensvleeskroketjes en garnalen kroketjes vooraf, beter hebben we ze niet vaak geproefd. Heerlijk malse varkensmedaillons, goed van smaak en met een heerlijke bordelaise. Ruime portie heerlijk krokante frites, in een grappig vergiet opgediend. Heel behulpzame en belangstellende bediening. Een van ons 2 tjes had wat aparte wensen bij gerecht en daar werd zeer behulpzaam mee omgegaan. En gecheckt of het goed was gegaan. Erg plezierig. De inrichting is ook heel leuk. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in Maastricht zijn.

Gegeten op 27 juli 2012

BenS

Een en al hoogtepunt. Leuk, pittoresk pandje, schitterend gelegen. Wat een uitzicht. Dat schept verwachtingen die vervolgens allemaal ingelost worden. Heerlijke tijgergarnalen, mooi op smaak en met echt frisse, smaakvolle salade. Simpel misschien, wel erg goed en erg lekker. Evenals de parmaham met spinazie. Dan de hoofdgerechten: uitstekend. Heerlijk mals vlees (biefstuk, varkenshaas). De topper was de varkenskotelet aan het bot: casseler rib, een aangename verassing. Last but nog least, super leuke bediening. Opgewekt, behulpzaam en attent.
Het was een feestje.

Gegeten op 28 juli 2012

BenS

Oudere recensies zijn matig, wij hebben er 5 april uitstekend gegeten. De kaart is qua aantal gerechten en keuze misschien wat beperkt, kwaliteit en presentatie zijn geweldig. Uitgebreide wijnkaart, dus lekker tafelen of je gemak. En dan om een uurtje of 12 lekker je kamer opzoeken. Wij kunnen het van harte aanbevelen.

BenS

Op suggestie hier gegeten. Erg goed bevallen. Lekker cocktails en tequilla. Goede huiswijn. Eten goede kwaliteit en een vergissing die wij zelf maakten bij de bestelling werd super vriendelijk, snel en goed opgelost. Heerlijke soep, prima rundvlees en kip.

BenS

Prima eten, leuk is dat er altijd wel weer een verassing buiten de kaart om te verkrijgen is. Bedening is top, dat blijft een vak apart en hier wordt dat uitstekend gedaan: men heeft er zichtbaar zelf lol in. We zijn weer tevreden huiswaarts gegaan.

BenS

Nederland verloren van Denemarken. Dan is een bezoekje aan La Ruelle dé manier om de avond te redden. Heerlijke vongole, uitstekende ossenhaas en een prachtige zeebaard. En lekker wijn, goede bediening en daarna naborrellen aan de bar. Heerlijk.

BenS

Donderdag 12 juli gegeten. Prima wijn. Lekkere gerechten, goed bereid. Netjes opgediend. Decor is prachtig. Goede aanvulling op Weesper restaurant aanbod.

BenS

Zaterdag 14 juli gelunched. Was erg druk, dus wat rommelig. Bijzonder gebouw om binnen te zijn. Originele lunchgerechten (soep, tostis met wat extra).

BenS

Vrijdag 13 juli voor zowel lunch (sate, pannekoek) als diner (varkenshaas, biefstuk) bezocht. Goede kwaliteit eten, royale portie, heerlijk brood en uitstekende bediening.

• Goed

• Goed

Wisseling van eigenaar heeft het restaurant een goede impuls gegeven. Bediening is prima, leuke verassingen bij met name de voor- en nagerechten