Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Annie de Hond

Annie de Hond

Gezien de recensies zounp je hier niet gaan eten. Het ligt echter direct achter eht Centraal station, een ideale plek dus om af te spreken. Een rustig tafeltje gereserveerd en dat bleek ook. Verder is het een gezellig en best wel luxe restaurant als je een eetcafe verwacht. De bediening is goed en aardig, nou ja, vrijwel allemaal. Soms wat traag met afruimen.
We begonne met een heerlij mandje brood, boter en olijfolie. Een amuse van makreelsoep en dan hadden wij een voorgerecht. Prijzig €9.50 maar prachtig opgemaakt en heel erg lekker. Dan het hoofdgerecht, we hadden beiden varkenswang met kool en aardappelpuree. Tja, gezien hetgeen we ervoor gehad hadden, was dit net een stamppotje. Wel OK hoor, maar het viel de toon met wat we ervoor gekregen hadden. Jammer, want het begon meer dan goed!
Inclusief fooi waren we €80 kwijt (2 glazen drank).

Gegeten op 8 oktober 2014

Annie de Hond

Verborgen bij Uilenstede en de bedrijven ligt het restaurant met een prachtig terras. Zodra je binnen bent zie je alleen nog maar de mooie omgeving.
In dit restaurant ben je echt gast. Duidelijke uitleg bij het eten. Wij mozen het menu en hadden er geen spijt van. Vooral de kazen na afloop, we mochten zelf kiezen, maakten het helemaal af.
De roodborstpatrijs kwam niet van de Veluwe, maar uit Schotland. Dat werd ons bij het weggaan nog even verteld, complimenten dat het personeel dit onthouden had!

Gegeten op 19 september 2014

Annie de Hond

Leuk eetcafe in de buurt, ontspannen bediening. Wij aten op het terras, vanwege de hele mooie avond.
De pasta al la vongole was lekker maar wel heel weinig. Het leek wel een voorgerecht. Zonder toetje (heerlijke chocoladetaart) was ik met honger naar huis gegaan. Jammer, maar het was te druk om er iets van te zeggen.

Gegeten op 3 oktober 2014

Annie de Hond

Hier gegeten met een diner deal. Deze bestond uit allemaal tapas groentengerechtjes. Vlees of vis kon je apart bijbestellen. De tapas waren stuk voor stuk lekker en mooi. Het brood met de olijfolie en de tapenade was super en de wijn ook prima.

Een gezellige tent met leuke bediening. wel een beetje rumoerig.

Gegeten op 26 september 2014

Annie de Hond

Een eenvoudig vegetarisch restaurant, alsof je je in een grote huiskamer bevindt. Wij aten er met 9 personen en werd goed ingespeeld op alle leeftijden, van 7 tot 90 jaar. Het eten wasa niet ingewikkeld, maar gewoon smaakvol en goed. De nagerechten waren groot en heel erg lekker,

Gegeten op 25 oktober 2013

Annie de Hond

Met vier personen binnen gestapt op zaterdagavond, zonder te reserveren: vol natuurlijk. Maar de wachttijd werd goed ingeschat en we hebben er met smaak gegeten. De bediening was erg attent, wist precies wie wat besteld had! Ze speelden goed in op je wensen, zoals het delen van voorgerechten. Een geweldige plek als je je bevindt rondom het Rembrandtplein!

Gegeten op 26 oktober 2013

Annie de Hond

Weer eens terug bij deze Italiaan in de Indische buurt. Wat is het toch een leuk tentje met een leuke bediening. Als het helemaal vol zit is de akoestiek niet zo goed, maar het is zo ingericht dat je na heteronoom even lekker op een bankstel kunt zitten. En zo zit het niet continu helemaal vol.
Dit keer de cannenoli met stoofvlees gegeten. Eg lekker, hoewel de pasta vongole nog beter is. Als voorgerecht dikke plakken gebakken salamie, helemaal goed. Eigenlijk kun je geen toetje meer op dan, maar ze zien er zonneklep uit. Geen punt, je kunt ook een halve portie krijgen.
Aanwinst voor Amsterdam oost!

Gegeten op 21 maart 2013

Annie de Hond

Een prima eetcafe waar je kunt kiezen uit een vegetarisch menu, vis of vlees, alles biologisch of duurzaam. Het vegetarische menu, pompoenschoteltje uit de oven met hazelnoten + pastinaakpuree en koolsalade. Behalve dat dit verrassend was, smaakte dit echt heerlijk. Daarbij een biologisch wijntje van topkwaliteit (van Pieksman) . Ook dat was een toppertje.
Het is natuurlijk een eetcafe waar, maar in een sterrenrestaurant heb ik minder goed vegetarisch gegeten.
De bediening is vriendelijk, geen echte profs dus je moet wel eens de aandacht trekken. De ambiance is leuk, maar wel erg rumoerig.

Gegeten op 14 maart 2013

Annie de Hond

gegeten met de aanbieding van dining with the stars.
Dit keer wilde ik eens vegetarisch eten en dat voroaf aangegeven. Er werd keurig rekening mee gehouden, maar om te zeggen dat het bijzonder was, nou nee. Aan de gangen van mijn partner te zien, had men duidelijk de vlees en vis variant als uitgangspunt genomen en het vegetarische daar een beetje aan aangepast. Dat maakte dat het eten eenzijdig en na vele kleine gangen echt niet meer bijzonder was. Het selde ons een beetje teleur. De vlees en visvariant was uitstekend.

Gegeten op 20 januari 2013

Annie de Hond

Deze tent heeft dan wel het decor van een snackbar, het eten is geweldig. De biologische kipsate is uitstekend. Zelf heb ik dit keer een maaltijdsalade met gerookte kip genomen. In menig restaurant kan men daar nog van leren. Daarbij zijn het vriendelijke mensen, helemaal super dat er zo een snackbar in onze buurt zit!

Gegeten op 11 november 2012