Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jmkol

• Uitstekend

Een hele leuke avond gehad bij House of Spice na een dagje shoppen in Groningen. Vriendelijke en alerte bediening. Goed eten en heerlijke bijpassende wijnen (met dank aan de uitstekende bediening!). Prima prijs/kwaliteit. Leuke locatie! Sfeervol ingericht. Makkelijk te bereiken. Kom zeker nog eens terug! Wat mij betreft een aanrader!

• Uitstekend

Vorige week maandag hier heerlijk gegeten! Leuke locatie, goede kaart, uitstekende presentatie en last but not least vriendelijke bediening! Dus inderdaad een terugkomertje!

• Uitstekend

Vorige week woensdagavond heerlijk gegeten met 5 vrienden bij dit gezellige Italiaanse restaurant! Het was een groot culinair feest met vriendelijke en attente bediening die met passie voor het vak de heerlijkste combinaties van gerechten en wijnen op tafel toverde! Zeker een aanrader! Ik kom zo gauw mogelijk terug!

• Uitstekend

Een prima restaurant, niet te groot, vriendelijke beniening. Lekkere wijnsuggesties op de kaart! Prima concept en leuke locatie!!! Zeker een aanrader voor de bougondier die een gezellige avond wil hebben!! Ik kom zeker nog eens terug!

• Uitstekend

Heerlijk gegeten!! Alles top en vriendelijk verzorgt en opgediend!! Met 10 vrienden onlangs heerlijk gegeten!! Wel reserveren ivm niet al te groot!! Maar keer zeker nog een terug!!! Top!!

• Uitstekend

Gister heerlijk hier gegeten met vrienden!!! Leuke locatie, mooi interieur, perfecte bediening, gewoon heen gegaan op basis van eerdere recensies!! Heerlijke avond gehad!! Zeker een aanrader!!