Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van S.Visser

• Goed

Voordat we naar de film gingen, zijn we hier terecht gekomen. En zonder te zeggen hoe laat de film begon, hebben we toch gewoon op tijd dit restaurant kunnen verlaten. Dus de bediening en keuken is redelijk snel, wat wij positief vonden. Het eten zelf was ook goed. Tortillas en enchilladas genomen. Prima. Ook voldoende veel trouwens. Inrichting vonden wij simpel maar leuk.

• Goed

Lekker gegeten. We hebben een 3-gangen menu genomen. Elk kwartaal wisselt de kaart. Voldoende eten ook. Goede kwaliteit. Prima service en bediening. Makkelijk te bereiken. Gratis parkeren voor de deur. Aanrader.

• Goed

Altijd lekker, voldoende en precies wat we willen.
"Als je trek hebt in saté, dan ga je naar BB."
Zo ook 12 oktober 2010, voorafgaand aan een theaterbezoek in Rotterdam. Voor de deur geparkeerd, dat kan ook! Stokbroodje vooraf kan weliswaar iets beter (warmer bijv.), maar tot de komst van het hoofdgerecht best goed te doen.
3 stokjes met de keuze van soort frites: prima.
Kortom: lekker. Een 8.

• Goed

Met de dinerbonnen van het Kruidvat lieten wij ons verrassen. Nou, dat is gebeurd. Heerlijk gegeten. Goede relaxte sfeer, prima. Aanrader.
We kregen een kir vooraf, daarna warme sneetjes stokbrood met heerlijke tomatenpuree. Het voorgerecht werd een overheerlijke salade (pijnboompitten kunnen dan zo lekker zijn he...) met plakjes kip en stukjes spek, met daarbij een van tomaat gepaneerde toast. Daarna moesten we kiezen uit vis of vlees. Vis allebei genomen, tjsa onze voorkeur. Stuk kabeljauw met een puree van doperwtjes, goed klaargemaakt. En in ons eetpakket zat verder een afsluiter van speciale koffie of thee. Goed constructie die bon van Kruidvat. Sfeer dus goed, je kan elkaar zeker verstaan. Bediening wel attent, maar even wat langer wachten op ons water (!) en eigenlijk bestelde drankjes. Overall: goed 8+.

• Uitstekend

Heerlijk toetjes (oneerbiedig gezegd maar zeker niet zo bedoeld) restaurant. Je moet er maar opkomen. Geweldig initiatief en bijzonder ingericht: het lijkt groter dan het is, maar dat is nu juist het compliment. Service buitengewoon. Zo hoort het. Zeer vriendelijk personeel. Een echte topper.

• Uitstekend

Maandagavond, dit restaurant is open. Bravo. We kwamen aan na een fietstocht gedaan te hebben en wilden eten. Eerst naar de kaart gekeken, deze was klein. Maar naar nu blijkt afgestemd met de prestaties van de chefkok. Hij kent zijn gerechten uit zijn hoofd en gaat daar zeer liefdevol mee aan de slag.
Sfeervol interieur, eten dus uitstekend. Prijs/kwaliteit ook prima. Het stoofpotje vis is werkelijk verbluffend lekker. Een aanrader.