Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Dominique#

• Uitstekend

Het beste Indiase restaurant van Haarlem! Heerlijk eten, fijne bediening en prijs/kwaliteit uitstekend. Buiten op het terras ook goed vertoeven! Ondanks de verdekte opstelling op het houtplein is het altijd gezellig druk.
Ze staan tegenwoordig met meer personeel in de bediening, dus altijd goede en snelle service!

• Matig

GESLOTEN! ben benieuwd of en wanneer er eventueel een nieuwe eigenaar komt.

• Matig

Op het terras is het prima verblijven maar de lunch/dag kaart viel enorm tegen. Van de salade en het broodje waren we beide niet van onder de indruk. Bovendien vonden we de prijs/kwaliteit verhouding van het eten niet goed.

• Uitstekend

Nou eigenlijk wil ik een uitstekend ++ geven.
Dit is niet goed eten maar TOP eten. Erg gepassioneerd en gekwalificeerd personeel. Een wijnkaart om bij weg te dromen in een setting van comforable luxe. Bovendien is de prijs/kwaliteit verhouding in balans! Als je zin hebt om in de watten te worden gelegd zou ik zeker hier een keer naar toe gaan.

• Uitstekend

Wat een feest! Een van mijn favorite plekken om te eten in Haarlem. Mooi eten van hoge kwaliteit bereid met oog voor creativiteit. Gemis als je er nog nooit bent geweest, moet je gewoon hebben meegemaakt.

• Uitstekend

Top locatie zo dicht bij de snelweg en Amsterdam en top kwaliteit! Recentlijk uitgenodigd voor een (zakelijke) lunch en ik was zeer blij verrast. Heerlijk buiten kunnen zitten en het eten was erg goed, vers en van uitstekende kwalitiet. Bediening lekker snel, professioneel en vriendelijk. Begrijp uit overige recencies dat er een nieuwe eigenaar is?? Nou die mag blijven, ik ga hier zeker vaker eten.