Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van itz54

• Redelijk

Lang geleden dat ik hier gegeten had. Bij deze eigenaar veel me het aanbod van italiaanse gerechten los op de kaart wat tegen - wel een aantal redelijke menu'tjes - Gekozen voor een beetje van alles wat [op z'n italiaans klinkt dat veel leuker]. De pasta was echt lekker, de vis was nog rauw maar werd goed hersteld. Al met al geen straf om er te eten maar ik zal er niet zo snel weer komen. Bediening OK; Sfeer OK

• Goed

Een klein eetcafe met een rommelige indeling. Het eten is goed, de sfeer puik. Zonde dat de rookruimte niet als eetgelegenheid gebruikt wordt. Probeer nog wel een keer een plaatsje te regelen.

• Redelijk

De inrichting is echte kitsch, maar het eten is OK. De voorhappen zijn dusdanig dat je het beste iets samen met je buur kunt bestellen. De ribeye was nog mooi rood. Kennis over de Mexicaanse keuken lijkt me beperkt.

• Goed

Geen bruin cafe meer maar strak wit - De makreel die ik hier gegeten heb was goed bereid. Voor indonesisch eten een juiste keus.

• Redelijk

Een eetcafe waar vooral ook groepen goed terecht kunnen. Bij de haard is echt een leuk plekje. Het eten vond ik niet van een uitzonderlijke kwaliteit. De dagstamppot lijkt me een prima keuze als je goedkoop ergens wilt eten.

• Goed

De Griekse eigenaar schept er genoegen in om een ieder zich thuis te laten voelen. het eten heeft de gemiddelde kwaliteit van een Grieks restaurant maar voor mij is de sfeer een grote plus. Ook na een lange tijd er niet gegeten te hebben werd ik weer begroet als oude huisvriend.
Blijft voorlopig voor mij nog even het restaurant voor Grieks eten in Groningen

• Redelijk

Wellicht een prima plek om piza / pasta te eten maar voor de vleesgerechten rij je er niet voor om. Het is varkenshaas of ossehaas maar wel op heel veel verschillende manieren aangeboden. Al met al viel het wat tegen na de hoge waardering in IENS. Het was niet slecht en de bediening was attent en aardig. Vooraf antipasto gegeten - één portie voor ons vieren en de bediening zij dat dat wel veel was en genoeg voor vier - hoeveelheid ok, maar geen echte antipasto, een aantal soorten worst op een bordje.
Zomers hebben ze wel een leuk terras.

• Goed

Zaterdag rond etenstijd in de buurt van Niehove en geprobeerd of er nog een tafeltje vrij was. Niet meer in het restaurant maar wel in het 'café' gedeelte - eerst nog een drankje genomen op het terras in de leuke kern van Niehove. De vis van de dag was Mahi Mahi -goudmakreel [tropisch] - stevig en goed van smaak. Indonesich is natuurlijk altijd een lust voor het oog met de vele kommetjes; prima rijst maar de bami was net iets te kauwgomachtig. De ambiance is leuk en zo'n tentje zou ik qua eten en sfeer wel om de hoek willen hebben.

• Goed

Sinds lange tijd niet geweest en zomaar een keer een plekje zonder gereserveerd te hebben in dit mini-restaurant. Kaart was voor mijn gevoel niet erg veranderd met jaren geleden. Kwaliteit en vooral prijs zitten boven eetcafé niveau. Een grote PLUS voor de bediening die ongevraagd een karaf water op tafel zette ook nog opgeleukt met een basilicumblaadje + citroen - kan bij mij geen slechte beurt meer maken - Voor de geleverde kwaliteit is de prijs aan de hoge kant.

• Redelijk

De plek heeft geen uitstraling; terras een beetje kaal en niet zo sfeervol; binnen wel leuk aangekleed - Eten OK maar niet bijzonder - Leuk voor als je naar de film wilt maar je zult er niet echt voor omrijden