van MichelAms

• Recensies in de laatste twee jaar

• Matig

Ik kom hier wel vaker, omdat de aankleding en ruimte aangenaam is om te zitten. Het eten is over het algemeen prima in orde. Zondag 12 juli weer eens geprobeerd, Kwam om 13.00 uur binnen, ongeinteresseerd personeel, kon geen gebakken eieren meer bestellen want dat kan tot 12.00 uur, de keuken was 'schoon', nog geen plankjes want was nog geen 16.00 uur dus bleef een boterham over. Typisch een voorbeeld van organisatiegestuurde tent waar de wens van de klant er niet toe doet. Wat is er nu makkelijker dan 2 eieren in een pan te bakken. We hebben de koffie betaald en zijn maar weg gegaan. Was nu definitief de laatste keer. Haarlemerstraat ingefiets en heerlijk gegeten bij Stout met enthousiaste bediening!

• Recensies in de laatste twee jaar

• Matig

Cedars is een heel mooi restaurant. Er zijn door de eigenaar kosten nog moeite gespaard om het gasten heel erg naar de zin te maken. Een prachtige accommodatie, aan het water, zorgvuldig ingericht, mooie wijnen en het eten is goed. Ik ben een liefhebber van de Arabische keuken en aan Libanese eten heb ik goeie herinneringen.
Ik heb er nu een aantal keer gegeten en vind het jammer dat ik een matige beoordeling moet geven. de reden dat ik dat doe is de bediening. Die is ronduit slecht. ongeinteresseerd, langzaam, vergeetachtig en vooral onprofessioneel. Jammer, want het eten is lekker, maar als ik uit eten ga heb ik doorgaans geen contact met de kok, maar wel met de bediening. Als de eigenaar hier wat aandacht aan besteedt is het een goed restaurant, voorlopig ga ik niet meer terug.
Mensen die goed Arabisch willen eten kunnen dat zeker doen, maar ik vind de bediening te slecht om het restaurant aan te bevelen.

IENS bestaat 15 jaar!