van HettyL52

• Uitstekend

Volgens Asian Horecavisier het beste Chinese restaurant 2011. En helemaal terecht!! Gefeliciteerd Jade Villa!!

• Uitstekend

Een Argentijns restaurant zoals het hoort: met een hele goede biefstuk! Mals, sappig zonder dat er veel vocht uitloopt...heerlijk. Lekkere bijgerechten maar geen saladebar, gelukkig! Plezierige bediening.

• Uitstekend

Soms kijken mijn man en ik elkaar aan en zeggen dan...tomatensoep. Dan is de rit van Bilthoven naar Maarssenbroek snel gemaakt! Heerlijk!!! Net als de verrukkelijke ti-pan gerechten. Echt heel er goed. De bediening is altijd even vriendelijk. En vaak krijgen we nog een drankje van de zaak. Helemaal top!!

• Matig

De bediening is vriendelijk, maar maakt de indruk het niet allemaal goed bij te kunnen benen als de meeste tafels bezet zijn. De porties zijn niet groot, wij hadden de drie luxe gegrilde vleessoorten: niet echt luxe, kleine stukjes en met name het spiesje dat lamsvlees zou zijn was gortdroog. Beetje sla erbij. Van de dessertkaart was de helft niet te bestellen. We hadden gelukkig een kortingskaart, maar komen niet zo gauw meer terug.

• Uitstekend

Weer fantastisch gegeten. Aanrader: vraag een verrassingsmenu. Echt geweldig met diverse voorgerechtjes, heerlijke ti pan gerechten en lamskoteletjes...Topper!!!

IENS bestaat 15 jaar!