Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Over IENS

Uit eten gaan begint en eindigt op iens.nl. Je vindt er alle restaurants in Nederland, reserveert er bij een groeiend aantal restaurants direct online een tafel via het reserveringssysteem SeatMe en deelt er achteraf je ervaring met andere restaurantliefhebbers.

Deze feedback geeft restaurants waardevolle informatie, maar ook de miljoenen bezoekers van iens.nl profiteren hiervan. Zij vinden eenvoudig restaurants die bij hun wensen passen en ontdekken nieuwe inspirerende plekken om uit eten te gaan. Zo brengt iens.nl restaurants en hun gasten dichter bij elkaar.

Waar vind ik de restaurantinformatie van IENS?

• online op onze website: www.iens.nl;
  • op de mobiele website van IENS: m.iens.nl;
  • op de iPhone-applicatie;
  • op de Android-applicatie;
  • in onze nieuwsbrief: IENS & OUTS.

IENS & SeatMe

Steeds meer restaurants kiezen voor online reserveren, erg handig voor zowel gast als restaurateur. Online een tafel reserveren gaat op alle kanalen van IENS via SeatMe, het meest gebruikte online reserveringssysteem voor restaurants van Nederland. Restaurants ontvangen reserveringen waar ze niet eens de telefoon voor hoeven op te nemen en kunnen hun gehele tafelplan in SeatMe kwijt. Gasten reserveren 24 uur per dag een tafel en ontvangen hier direct per e-mail een bevestiging van.

De IENS DinerDagen

In 2010 organiseerden we voor het eerst de IENS DinerDagen in Amsterdam. Een culinair feest waarbij je een week lang voor een heel mooie prijs bij de beste restaurants in Amsterdam van een 3-gangendiner kon genieten.

Vanwege het grote succes en het enthousiasme van zowel bezoekers van de DinerDagen als restaurants kon een landelijke editie in 2011 niet uitblijven. Ook in 2012 was er weer een editie van de IENS DinerDagen.

Dit jaar zijn er zelfs twee edities van tien dagen! De eerste vindt plaats van 21 t/m 30 juni en de tweede van 27 september t/m 6 oktober. Hou het goed in de gaten, want dit wil je niet missen!

IENS DinerDeals

In juli 2012 zijn we gestart met IENS DinerDeals. Aantrekkelijk geprijsde arrangementen bij toprestaurants met kortingen die op kunnen lopen tot wel 60%!

DinerDeals geven je elke week de kans om voor een mooie prijs op niveau uit eten te gaan. Er zijn inmiddels al IENS DinerDeals geweest in en om Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Haarlem, Leiden, Delft en Den Bosch. In de nabije toekomst komen er ook zeker DinerDeals in andere steden...

logo_cropped