Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Adverteren op iens.nl

Iens.nl is een online restaurantgids waar maandelijks 600.000 unieke bezoekers zoeken naar een geschikt restaurant in een database die 18.000 restaurants en delicatessenzaken telt.

Iens.nl biedt zijn gebruikers uitgebreide zoekmogelijkheden. Zo kun je binnen 100 rubrieken zoekcriteria opgeven en zoeken op stad-, wijk- en straatniveau. Uiteindelijk maken bezoekers een keuze aan de hand van de recensies die geregistreerde proevers dagelijks achterlaten na een restaurantbezoek.

Iedereen kan zich registreren als proever en restaurants recenseren. Restaurateurs hebben zelf geen invloed op hun beoordelingen en cijfers voor Eten, Service en Decor. Deze formule geeft IENS het onafhankelijke en betrouwbare karakter waar het al jaren bekend om staat. Behalve de online restaurantgids geeft IENS ook restaurantgidsen in boekvorm uit. Daarnaast is er ook een mobiele website van IENS, een IENS Layar en een mobiele applicatie die inmiddels ruim 35.000 keer gedownload is.

Voor vragen met betrekking tot adverteren en marketingcampagnes kunt u contact opnemen met Bas Lens te bereiken via e-mail: bas[at]iens.nl, of telefonisch op 020 – 62 42 034

Banner ads

Voor alle vormen van adverteren met banners kunt u contact opnemen met onze mediapartner AdFactor. Voor meer informatie over displayadverteren op iens.nl klik hier.

logo_1