Food & Film - Smakelijk Eten!

Combineer een avondje naar de film met een duurzaam driegangendiner! Speciaal voor de première van de nieuwe foodfilm Smakelijk Eten! heeft IENS een aantal uitstekende restaurants geselecteerd in steden waar deze film draait. Restaurants die als geen ander in staat zijn een duurzaam driegangenmenu van hoogstaande kwaliteit te serveren. Voor dit op de film geïnspireerde driegangendiner betaal je slechts € 21,-.

Op woensdag 9, 16, 23 en 30 maart betaal je als bezoeker van Smakelijk Eten! voor het bioscoopkaartje én het diner samen € 30,-. De voorstelling start om 17.00 uur en voor het diner kun je aanschuiven om 19.00 uur, 19.30 uur of 20.00 uur. Reserveringen worden per e-mail bevestigd.

Bekijk hieronder welke restaurant en bioscopen er meedoen en reserveer snel!
smakelijk_eten

Deelnemende restaurants en bioscopen per stad

Amsterdam - Pathé City

Bistro de Saeck - Reserveer nu
Flinstering - Reserveer nu

Eindhoven - Pathé Eindhoven
Boon - Reserveer nu

* Als je reserveert via iens.nl dan doe je dat voor het diner én de film. De kaartjes haal je af bij de bioscoop en reken je ter plekke af. Na de voorstelling ga je naar het restaurant van je keuze waar je € 21,- voor het duurzame driegangendiner betaalt.

Over de film
Waar komt ons eten vandaan? Steeds meer mensen beginnen te beseffen dat kip niet simpelweg iets is wat uit een geel bakje komt en in de bonus €4,- per kilo kost. Maar waar komt ons voedsel écht vandaan?

"Smakelijk eten!" geeft antwoord op deze vraag. Welke levens heeft ons eten allemaal beïnvloed voordat het bij ons op het bord belandt? Wie verdienen eraan en wie niet? En wat voor effect heeft het op de rest van de wereld? In deze onthullende en confronterende documentaire laat Walter Grotenhuis zien wat de échte prijs van ons voedsel is.

IENS bestaat 15 jaar!