Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

IENS op je mobiel

Altijd alle restaurants op zak

Met deze applicatie vind je in een handomdraai alle restaurants van Nederland met hun adresgegevens, openingstijden, keukentype, cijfers, beoordelingen van gasten en meer kenmerken. Zoek en vind restaurants die nog een tafel beschikbaar hebben op basis van jouw voorkeuren, filter de zoekresultaten, reserveer direct via de app en schrijf naderhand een recensie.Thuis, al kuierend door de stad of onderweg, op de bonnefooi, last minute of ver van tevoren gepland: lekker uit eten begint met de mobiele app van IENS!

Onze website is overigens geoptimaliseerd voor alle smartphones en tablets. Je kunt dus ook gewoon naar www.iens.nl gaan als je een leuk restaurant zoekt op je mobiele device!

iPhone app  Android app

Compleet

Alle restaurants van Nederland met hun adresgegevens, openingstijden, keukentype, cijfers, beoordelingen van gasten en meer kenmerken. Een leuk restaurant vinden is voortaan een fluitje van een cent!

Uitgebreid & eenvoudig zoeken, direct reserveren

Zoek naar restaurants en bekijk meteen of ze nog plek hebben. Bijvoorbeeld: "Bij welke Italiaan met minimaal een 7,5 kan ik vanavond nog terecht met 4 personen?" Of: "Zit hier een leuk restaurant in de buurt dat nu een tafel vrij heeft?"

Reserveer direct vanuit de app een tafel en stippel je route uit op de kaart!

Deel jouw mening

Bekijk de beoordelingen van gasten voordat je een beslissing neemt en schrijf naderhand zelf een recensie. De lekkerste restaurants voeg je toe aan je eigen favorietenlijst.

Download nu

Voor iPhoneAndroid en Windows.

iPhone app  Android app

iPhone screenshot  Android screenshot