IENS Cadeau

Welkom op de tijdelijke homepage van De IENS & Hallmark Culinaire Cadeaukaart: hét culinaire presentje waar je familie, vrienden, collega’s en zakenrelaties écht blij mee maakt.

Door technisch onderhoud kan er op dit moment niet gereserveerd worden met IENS Restaurant Cadeau en de Culinaire Verwenkaart. Voor vragen hierover kunt u contact opnemen met onze supportafdeling via info@iens.nl. Heb je al een Hallmark Verwenkaart? Dan kun je hier reserveren.

Screen Shot 2016-08-30 at 17.10.17

Heb jij nog een IENS RestaurantCadeau?

Vanaf maart 2016 werken we samen met Hallmark. De Culinaire Cadeaukaart vervangt IENS RestaurantCadeau. Heb je nog een IENS RestaurantCadeau dan is deze gewoon geldig. Je kunt contact opnemen met IENS Support via de chat in het HELP scherm, rechtsboven op iens.nl en vragen om de reservering voor je te maken. Op voornoemde website kun je dan eerst een restaurant uitzoeken.

Luxe relatiegeschenk

De Culinaire Cadeaukaart is uitermate geschikt als relatiegeschenk. Met de Culinaire Cadeaukaart kun je bij honderden restaurants in Nederland uit eten, van gezellig eetcafé tot exquise sterrenzaak. Een ideaal geschenk voor zakenrelaties, medewerkers of collega’s. Neem contact met ons op voor de prijzen en mogelijkheden.

De Culinaire Cadeaukaart is leverbaar in de eigen huisstijl van bedrijven. Wij kunnen de Culinaire Cadeaukaart bijvoorbeeld voorzien van een bedrijfslogo en een persoonlijke boodschap of volledig naar wens personaliseren.

Vraag een offerte aan via info@iens.nl.