Eau de Vie

8.1
7.9

Bekijk recensies

Reserveer nu een tafel

Een moment, we zoeken de beschikbare tijden.
Oeps, er is iets fout gegaan!
Helaas is er geen tafel vrij voor deze actie op de geselecteerde dag. De eerstvolgende datum is
Helaas is er geen tafel vrij voor deze actie op de geselecteerde dag. Kies een andere dag.

Annuleer
foto's van Eau de Vie in Amsterdam foto's van Eau de Vie in Amsterdam foto's van Eau de Vie in Amsterdam

-45%

Mooi gedekte tafels en zacht hoogpolig tapijt, kortom: dineren in luxe. Of je nou met familie op pad bent of zakelijke contacten mee uit eten neemt, je zit hier helemaal goed. De verfijnde gerechten belanden als kunstwerkjes op je bord en het is dan ook een feest om er alleen al naar te kijken. De Franse chef Philippe Sargis zorgt samen met zijn enthousiaste team voor een culinair avondje uit op hoog niveau, dus zet je smaakpapillen op scherp en geniet van het zorgvuldig samengestelde 4-gangenmenu.

4-gangenverrassingsmenu...

Frans
31% Duurzaam

De laatste reviews over Eau de Vie

JanPieters83

Afgelopen weekend met mn vrouw wezen eten. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Mijn vrouw en ik hebben gekozen voor een 3-gangen asperge-menu. Als voorgerecht hadden wij alle twee a la minute gerookte zalm. Voortreffelijk! Als hoofdgerecht had mijn vrouw asperges a la flamande, en ik had asperges met oostenschelde kreeft. Bij elke gang werd een heerlijke bijpassende wijn geschonken. Het was een weer een fantastische avond. Een aanrader!

Gegeten op 25 april 2015

BKort

Om het een fijne avond voor ieder te maken, is er bij reservering gevraagd of er met een aantal wensen rekening gehouden kon worden. Dit was geen enkel probleem en het menu is hierop aangepast. Het eten was zeer goed en wij hebben genoten van de avond. De bediening was op de hoogte van de wensen en werd er meerdere malen gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben er een fijne avond gehad en ik reserveer graag nog eens.

Gegeten op 26 december 2014

Lila H.

Gegeten op 18 april 2015

Pieterdm

Wij hebben hier de 18de heerlijk gegeten. Echt een restaurant om echt te tafelen. 35 euro voor drie gangen menu kwam mij qua prijs kwaliteit niet gek voor. Alhoewel wij de vis van de dag wel wat aan de prijs vonden. Ook prima wijnkaart. In dit restaurant wordt je bedient door mensen die het als beroep doen, wat ook wel weer eens valt te waarderen naast alle quasi geïnteresseerde studenten.

maghetietsjemeerzijn

Met z'n 3-en op basis van een Social Deal arrangement dit restaurant geprobeerd, vooral vanwege de overwegend (zeer) positieve beoordelingen op Iens. Misschien waren we daardoor op het verkeerde been gezet. Misschien kwam het ook door dat we de enige gasten waren. Maar voor ons was het een tegenvallende ervaring.
De chef levert keurig werk. Maar geen top, wat je gezien het prijsniveau van deze zaak wel zou mogen verwachten. Zo was werd het hoofdgerecht (lamsschouder) bedorven door de veel te zure saus. Nee, geen kwestie van smaak, maar gewoon jammer. Saus hoort de smaak van het vlees te ondersteunen of aan te vullen. Niet weg te drukken.
De bediening (eigenaar?) deed goed z'n best om ons wijn te verkopen, zodanig dat wij besloten juist het tegendeel te doen. Storend. Duwen op omzet leidt bij ons te dwars gedrag. Ook een eenvoudig glas water kon niet gereserveerd worden: dat doe ik niet, aldus de eigenaar.

Gegeten op 21 april 2015

IENS DinnerDeals in de buurt

Elke week de nieuwste IENS DinnerDeals in Amsterdam in je mailbox?

Schrijf je in!

Bedankt voor je inschrijving. Je ontvangt nu deals in jouw regio.