8-gangendiner

Ganzenlever,
Kwartel, quinoa, biet en livar ham

Gamba,
Structuren van Tazed Pure tomaten,  geitenkaas en avocado.

Griet,
Asperge, champagne, topinamboer en truffel

Kabeljauw,
Eidooier, prei, saffraan, luchtige en krokante aardappel

Buikspek,
Ravioli, kalfswang, schuim, groene asperges, beukenzwam

Lamsnek,
Aardappel, sjalot, Parmezaan, artisjok

Bleu d’aurvergne,
Peer, walnoot en bleekselderij

Druiven
Chartreuseparfait, honing en witte chocolade

Koffie met friandises

Kaart & route
bekijk alle deals
8.6

Villa la Ruche

8-gangendiner

van € 101,50 voor € 49,50 (-51%)

Nog te reserveren tot 04 mei

Villa la Ruche in Voorburg

Ervaar de klasse van een van de beste restaurants van Den Haag en omstreken. Patron-cuisinier Marko Karelse verricht samen met zijn equipe wonderen in de keuken en die deelt hij graag met je. Het enige wat hij ervoor terugvraagt, is dat je geniet met volle teugen. Dat zal niet al te veel problemen opleveren.

Dit 8-gangendiner is een culinair feest. Ganzenlever met kwartel, griet met asperge, buikspek, kabeljauw met eierdooier en saffraan; het ene na het andere kunststukje passeert hier de revue. Tegen de tijd dat het dessert wordt geserveerd, heb je jezelf vast al een paar keer in de arm geknepen om te kijken of je droomt.

De Deal

51% korting op een verfijnd 8-gangendiner bij Villa la Ruche. Normaal € 101,50 nu € 49,50! Deze Deal is geldig van 26 maart t/m 4 mei. Reserveer nu, betaal in het restaurant!

Volgens de gasten

8.6
8.3
8.1
Op basis van 48 recensies met cijfer

13 april 2014

Hier met de IENS deal (8-gangenmenu) wezen eten. Eten was goed, maar ik miste wel een beetje een wauw-factor bij de gerechten, dat je soms wel hebt.
Ik vind zelf de wijnen toch iets te duur. De Marlboro Sauvignon Blanc was wel heel lekker te drinken.
Ga zelf eens kijken wat je van dit restaurant vind. Ik ben misschien iets kritischer.

Gegeten op: 4 april 2014.
GustaMucho
GustaMucho

6 april 2014

Volgens de beschrijving op de website, 1 van de betere restaurants in Den Haag en omgeving. Dat moet natuurlijk even beleefd worden. We hebben gebruik gemaakt van de Iens aanbieding: 8 gangen en koffie toe. Een mooi restaurant met strak gedekte tafels met opmerkelijk linnen. (mooi en modern) De stoelen aan de tafel zijn zacht en je hebt het idee er in weg te zakken. Na het aperitief een smakelijke amuse alvorens te starten met het 8 gangen diner.
Gang 1: Ganzenlever, Kwartel, quinoa, biet en livar ham; een zeer smakelijk geheel van kleine goed op smaak zijnde ingrediënten waarbij de ganzenlever het hoogst scoorde. Gang 2 was een Gamba met structuren van Tazed Pure tomaten, geitenkaas en avocado. De gamba leek meer op een garnaal maar de smaak was wederom erg goed. Vooral de verschillende tomaatjes.. een echte smaaksensatie. Nummer 3 van de lijst was Gebakken Griet, Asperge, champagne, topinamboer en truffel. Hiervan had het bord iets voller mogen liggen want het smaakte ons wederom erg goed.
Kabeljauw met gerookte eidooier (verrassend), prei, saffraan, luchtige en krokante aardappel was gang nr. 4 welke ook weer mooi gedresseerd op het bord binnen werd gebracht en goed van smaak was. De zwarte borden geven zo'n gerecht gelijk veel meer "smoel". Jammer dat bij dit gerecht de verkeerde wijn werd geserveerd. De eerste rode wijn uit Chili (meen ik) was een van de mindere wijnen die geserveerd werd die avond. De wijn die bij de Griet werd geserveerd had ook bij de kabeljauw uitstekend gesmaakt. Inmiddels toegekomen aan gerecht nr. 5, de buikspek, Ravioli gevuld met kalfswang, schuim, groene asperges, beukenzwammen. Persoonlijk zou ik het heerlijke vlees van de kalfswang niet verstopt hebben in een Ravioli, maar ook voor deze gerechtjes alle lof. Gerecht 6, Lamsnek met aardappel, sjalot, Parmezaan en artisjok. Ook een schot in de roos. Al waren de hoeveelheden op het bord niet al te groot, alles was wel goed op smaak. Het 7e gerecht: een kaasplateautje met Bleu d’aurvergne, Peerijs, walnoot en bleekselderij. Als je dit kaasplateautje vergelijkt met een kaasplateau in een restaurant in Frankrijk, dan is het spreekwoord: "ons ben zuinig" wel van toepassing. De stukjes geserveerde kaas waren nauwelijks waarneembaar. Het laatste en zoete dessert van Druiven, Chartreuseparfait, honing en witte chocolade was weer helemaal top. De avond werd afgesloten met een kop koffie of thee met friandises.
Een lange maar zeer geslaagde avond waarbij het bedienend personeel duidelijk kennis van zaken heeft over de geserveerde gerechten en wijnen. Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op: 5 april 2014.
speakcom
speakcom
Deze gebruiker is ingelogd via Facebook

6 april 2014

Een zeer gezellige avond gehad in villa la ruche. Vriendelijke en behulpzame bediening. Mooie verrassende gerechten in een leuke relaxte sfeer. Complimenten en dank aan het gehele team van villa la ruche!

Gegeten op: 5 april 2014.
Addiegroen
Addiegroen

24 januari 2014

Een zgn. driegangenmenu á la carte bestaat eigenlijk maar uit twee gangen. Het dessert is vervangen door koffie/thee met friandises of een dessert voor één persoon of één dessert voor twee personen (!). Het voorgerecht met coquilles met truffle was matig. Eén hoofdrecht met ree was goed, het andere hoofdgerecht met griet had weinig smaak en was zeker niet verrassend. Gezien de prijzen voor á la carte kunnen we voor de prijs/kwaliteit niet meer dan een zes (6) geven.

Gegeten op: 23 januari 2014.
wiak
wiak

19 januari 2014

Wij hebben hier weer heerlijk gegeten! Mooi 7 gangen menu, gebakken ganzenlever is hier subliem en het gerechtje met bloedworst erg verrassend lekker. Heerlijke bijpassende wijnen en zeer vriendelijke bediening! Gezellige sfeer en ongedwongen. Echt een avondje genieten. Dank jullie wel team Villa La Ruche

Gegeten op: 11 december 2013.
Miel2012
Miel2012