4-gangendiner

Huisaperitief en gemarineerde olijven

Amuse

~

Frisse salade met gekonfijte parelhoender, marmelade van kumquat en vinaigrette van rode port

~
Risotto van carnarolirijst afgeblust met primitivo, oesterzwam en parmezaan

~

Op de huid gebakken zeebaarsfilet, op gesmoorde venkel en prei, Amsterdamse ui en romige saus van truffel

~

Huisgemaakte chocoladetaart, mango-passievruchtsorbetijs en een stroopje van galliano

Kaart & route
bekijk alle deals
8.2

Inspired

4-gangendiner met aperitief

van € 51,75 voor € 29,50 (-43%)

Nog te reserveren tot 16 november

Inspired in Utrecht

Een inspirerende plek in hartje Utrecht. De chef weet van wanten in de keuken en bereidt heerlijke klassiekers met een internationaal tintje. De hartelijke bediening zorgt dat jij het helemaal naar je zin hebt. Vraag ze gerust om een passend wijnadvies, daar krijg je geen spijt van. Echt zo’n plek waarvan je denkt: waarom ben ik hier niet eerder geweest?

De Deal

Een heerlijk 4-gangendiner met aperitief en amuse bij Inspired in hartje Utrecht. Een vegetarische variant van dit menu is mogelijk.

Volgens de gasten

8.2
8.1
7.9
Op basis van 95 recensies met cijfer

22 oktober 2014

We waren hier met zijn drieën. Als eerste kregen we een amuse welke niet heel bijzonder van smaak was. Als voorgerecht had ik de salade met milde blauwe kaas. De kaas was inderdaad zeer mild, iets te mild naar mijn smaak, maar verder was de salade wel goed. Als hoofdgerecht had ik het hertenbiefstukje, deze was lekker mals, niets mis mee. Mijn tafelgenoot had de tonijn welke in het midden nogal koud was, dit is in de keuken snel hersteld. Het dessert was een chocoladetaartje met een bolletje ijs. Het taartje vond ik wat saai qua smaak en enigszins droog. De wijnen waren goed. Al met al wel lekker gegeten, maar niet heel spannende smaken.

Gegeten op: 18 oktober 2014.
MrGwido
MrGwido
Deze gebruiker is ingelogd via Facebook

18 oktober 2014

Eten: Prima. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Service: vriendelijk en niet opdringerig.
Decor: adequaat maar niet heel bijzonder.

Gegeten op: 16 oktober 2014.
Dit is een geverifieërde recensie
petra172
petra172
Deze gebruiker is ingelogd via Facebook

14 oktober 2014

Met de iensdeal geweest. De gangen smaakten prima. Het was alleen niet heel spannend allemaal, de volle mep wordt voor de wijn gerekend, waar wij toch wel van schrokken. Voor de rest prima

Gegeten op: 10 oktober 2014.
kvandalen
kvandalen

13 oktober 2014

Wij hadden de iensdeal, wat niet zo geschikt blijkt te zijn voor moeilijke eters. Maar anders echt heerlijk! Alleen de prijs van de wijn viel ons achteraf erg tegen.

Gegeten op: 8 oktober 2014.
Dit is een geverifieërde recensie

12 oktober 2014

met z'n 5-en een Iens diner gereserveerd. Bij binnenkomst wordt gevraagd naar welk aperitief we wensen... staat na 15-min op tafel, en er wordt meteen het Iens aperitif ernaast gezet... (nogal dubbelop of ongeorganiseerd). Kunnen we de wijnkaart inzien.... Nee, er is net een glas wijn over de wijnkaart gegaan die is nu kleddernat... maar geen nood ik mag 1 rode en 1 witte wijn vooorproeven door erg attente ober. Zeker een half uur later wordt gevraagd of we wellicht wat brood wensen want het duurt nog even.. nou.. OK... brood is er vlotjes, maar daarna duurt het weer heel lang voordat het eerste gerecht komt..
na de tweede gang blijkt het toetje te gaan komen...maar waar blijft die beloofde risotto dan ?! Oeiii, helaas dat was de echte tweede gang en "...die zijn we vergeten... wenst U nu toch het toetje of wilt U alsnog die risotto..?". nou, als het niet nog een uur duurt, dan toch maar die risotto eerst. Alles samenvattend: lekker eten (goede prijs/kwaliteit bij de 45% Iens korting), maar slechte organisatie. Bij het afrekenen... wordt bij elk gerecht Iens gemeld, maar de volle prijs gerekend (dwz 120 euro teveel !); 'uiteraard'... wordt extra gerekend voor het dubbele aperitief en het 'extra' brood... De niet gerekende Iens korting werd alsnog verleend. Als het niet zo knullig ging, dan zou je denken dan men poogde ons een poot uit te draaien. Helaas !, want de keuken is goed, de ambiance en het meeste personeel ook; kortom er is potentie ! Ik denk niet dat we nogmaals zullen gaan, want dit soort gezeur wil je niet !.

Gegeten op: 26 september 2014.
GAL
GAL