4-gangendiner

Huisaperitief en gemarineerde olijven

Amuse

~

Frisse salade met gekonfijte parelhoender, marmelade van kumquat en vinaigrette van rode port

~
Risotto van carnarolirijst afgeblust met primitivo, oesterzwam en parmezaan

~

Op de huid gebakken zeebaarsfilet, op gesmoorde venkel en prei, Amsterdamse ui en romige saus van truffel

~

Huisgemaakte chocoladetaart, mango-passievruchtsorbetijs en een stroopje van galliano

Kaart & route
bekijk alle deals
8.2

Inspired

4-gangendiner met aperitief

van € 51,75 voor € 29,50 (-43%)

Nog te reserveren tot 16 november

Inspired in Utrecht

Een inspirerende plek in hartje Utrecht. De chef weet van wanten in de keuken en bereidt heerlijke klassiekers met een internationaal tintje. De hartelijke bediening zorgt dat jij het helemaal naar je zin hebt. Vraag ze gerust om een passend wijnadvies, daar krijg je geen spijt van. Echt zo’n plek waarvan je denkt: waarom ben ik hier niet eerder geweest?

De Deal

Een heerlijk 4-gangendiner met aperitief en amuse bij Inspired in hartje Utrecht. Een vegetarische variant van dit menu is mogelijk.

Volgens de gasten

8.2
8.1
7.9
Op basis van 96 recensies met cijfer

27 oktober 2014

Heeeeeerlijk gegeten bij Inspired met veel waar voor ons geld! De service was echt top, we werden hartelijk ontvangen en voelden ons meteen welkom. Het personeel was enthousiast en heeft duidelijk hart voor de zaak. De keuken (en kok) straalde rust uit en dat was ook te merken in de gerechten.Voorafgaand kregen we een lekker drankje van tonic en granaatappelsap met vervolgens een amuse van paprika en aardappel. Erg leuke en smaakvolle combinaties. De absolute topper van de avond was echter het tussengerecht, wat een overheerlijke risotto! Als ik een minpuntje zou moeten noemen dan zou het de friet zijn die werd geserveerd bij het hoofdgerecht (vis). De friet deed afbreuk aan het lekkere gerecht en was wat ons betreft overbodig geweest.
Kortom... een restaurant om aan te raden aan vrienden en familie.. en natuurlijk komen we zelf ook nog een keer terug!

Gegeten op: 26 oktober 2014.

22 oktober 2014

We waren hier met zijn drieën. Als eerste kregen we een amuse welke niet heel bijzonder van smaak was. Als voorgerecht had ik de salade met milde blauwe kaas. De kaas was inderdaad zeer mild, iets te mild naar mijn smaak, maar verder was de salade wel goed. Als hoofdgerecht had ik het hertenbiefstukje, deze was lekker mals, niets mis mee. Mijn tafelgenoot had de tonijn welke in het midden nogal koud was, dit is in de keuken snel hersteld. Het dessert was een chocoladetaartje met een bolletje ijs. Het taartje vond ik wat saai qua smaak en enigszins droog. De wijnen waren goed. Al met al wel lekker gegeten, maar niet heel spannende smaken.

Gegeten op: 18 oktober 2014.
MrGwido
MrGwido
Deze gebruiker is ingelogd via Facebook

18 oktober 2014

Eten: Prima. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Service: vriendelijk en niet opdringerig.
Decor: adequaat maar niet heel bijzonder.

Gegeten op: 16 oktober 2014.
Dit is een geverifieërde recensie
petra172
petra172
Deze gebruiker is ingelogd via Facebook

14 oktober 2014

Met de iensdeal geweest. De gangen smaakten prima. Het was alleen niet heel spannend allemaal, de volle mep wordt voor de wijn gerekend, waar wij toch wel van schrokken. Voor de rest prima

Gegeten op: 10 oktober 2014.
kvandalen
kvandalen

13 oktober 2014

Wij hadden de iensdeal, wat niet zo geschikt blijkt te zijn voor moeilijke eters. Maar anders echt heerlijk! Alleen de prijs van de wijn viel ons achteraf erg tegen.

Gegeten op: 8 oktober 2014.
Dit is een geverifieërde recensie

Tot 60% korting bij toprestaurants met IENS DinerDeals! Schrijf je in