3-gangendiner inclusief aperitief

welkomstcocktail

~

Brood met olijfolie en gezouten boter

~

Carpaccio van gerookte tonijn met een oosterse sesam-vinaigrette, zoetzure komkommer, een espuma van kerrie en een krokantje van zeewier

~

Duo van rund: Langzaam gegaarde diamanthaas en een stukje kalfssucade met een fudge van pompoen, paddenstoelen en een jus de veau.

~

Brownie met ricotta, een compôte van blueberries een yoghurtijs

Kaart & route
bekijk alle deals
8.2

Blender

3-gangendiner incl. welkomstcocktail

van € 40,50 voor € 19,95 (-51%)

Nog 3 dagen, 3 uren, 56 min

Blender in Rotterdam

Omringd door bakstenen muren en trendy meubilair waan je je zo in een hippe club in New York. Deze industriële pracht is echter niet het enige waar deze geliefde zaak het van moet hebben. De keuken en cocktails van Blender worden inmiddels in de gehele stad geroemd.

De keuken van Blender barst van de creativiteit en bereidt gerechten vol zinderende smaaksensaties. Carpaccio van gerookte tonijn met zoetzure komkommer en een espuma van kerrie, duo van rund met een fudge van pompoen, paddenstoelen en jus de veau. Tot slot een brownie met ricotta, een compôte van blueberries en yoghurtijs: een dessert dat inslaat als een bom.

De Deal

51% korting op een 3-gangendiner inclusief welkomstcocktail bij Blender. Normaal € 40,50 nu € 19,95! Deze Deal is geldig van 27 maart t/m 27 april. Reserveer nu, betaal in het restaurant!

Volgens de gasten

8.2
8.1
7.8
Op basis van 48 recensies met cijfer

5 april 2014

Dit is voor mij altijd een heerlijk avondje uit met voor een hippe uitgaanstent ontzettend lekker eten, goede bediening en lekkere cocktails. Mn vriend en ik hadden een grote chateau briand uitgezocht en die was echt heel lekker. Originele toetjes kaart en onze avond was compleet.

Gegeten op: 3 april 2014.

31 maart 2014

Twee maal gegeten bij Blender. Beide keren een 3-gangen verassingsmenu van de chef. De bediening was keurig en er werd rekening gehouden met je wensen. Er werd netjes geserveerd en daarbij uitgelegd wat je te eten kreeg. Het eten werd mooi gedecoreerd op het bord geserveerd en smaakte uitstekend!
De entourage van Blender is hip. Er bevindt zich tevens een cocktailbar en dansvloer.

Gegeten op: 13 februari 2014.
Marter
Marter

27 maart 2014

Super bediening, heerlijk menu voor een bizar lage prijs. Leuk wijn arrangement erbij en er werd absoluut niet moeilijk gedaan om een beetje wijn bij te schenken tijdens het gerecht.
Gaan hier zeker nog een keer terugkomen.

Gegeten op: 27 maart 2014.
Naat20
Naat20

12 maart 2014

Vorige week weer eens gegeten. Het restaurant is een stuk gezelliger geworden, de bediening is nog net zo goed. Plateau vooraf met allemaal lekkere gerechtjes. Daarna de chateau briand. Echt een niet normaal goed stuk vlees. Goede slager, betere kok. Lekkere, betaalbare rode wijn erbij en onze avond was een feestje!

Gegeten op: 7 maart 2014.

18 januari 2014

Via vakantieveiling bij Blender gegeten. We kregen een 3 gangen verrassingsmenu, dus ik was benieuwd...
Vooraf (heel lekker) brood met boter en olijfolie. Voorgerecht met vis, heel apart en echt voortreffelijk! Hoofdgerecht ossenhaas die supermals was. Nagerecht creme Brulee, en omdat ik daar niet van houd, had ik gevraagd of het misschien mogelijk was een kaasplankje te bestellen. Dit kon, met een kleine bijbetaling.
Je krijgt een karaf water op tafel zonder dat je er om hoeft te vragen en er is voldoende personeel dat vriendelijk uitlegt wat er allemaal op je bord ligt.
Toilet prima in orde.
Inrichting oogt industrieel, is niet mijn smaak, maar goed doorgevoerd.
Ik was blij verrast over de kwaliteit van het eten, omdat ik Blender ken als cocktailbar. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gegeten op: 18 januari 2014.
Mippie73
Mippie73