Authentiek Ottomaans 4-gangendiner

Amuse

~

Combinatie van verschillende soorten mezze

~

Combinatie van filodeeg gevuld met feta en met wilde Turkse spinazie

~

Gegrilde kippenborst in laagjes van licht gegrilde groenten, op een bedje van gebroken tarwe en met een saus van groene kruiden

~

Combinatie van baklava en kadayif met huisgemaakte roomijs en zomerfruit

Kaart & route
bekijk alle deals
8.0

Mastika

Authentiek Ottomaans 4-gangendiner

van € 49,50 voor € 24,75 (-50%)

Nog te reserveren tot 28 september

Mastika in Rotterdam

In hartje Rotterdam eert Mastika de rijke culinaire traditie van het Ottomaanse Rijk. Hoe belangrijk kookkunst was voor de heersers van dit wereldrijk, wordt meteen duidelijk als je hun oude paleis bezoekt. In de enorme keukens werkten 1300 keukenmedewerkers onder leiding van chefs die met elkaar wedijverden om de sultan te behagen. Geen wonder dat de Turkse keuken vol zit met weelderige smaken.

De Deal

50% korting op een vorstelijk 4-gangendiner bij Mastika. Van € 49,50 voor € 24,75. Deze Deal is geldig van 14 augustus t/m 28 september. Reserveer nu, betaal in het restaurant!

Volgens de gasten

8.0
8.1
8.2
Op basis van 27 recensies met cijfer

5 september 2014

We genoten gedrieën van Ien's deal bij het Ottomaans restaurant. Prachtig opgediende gerechten die stuk voor stuk erg lekker waren maar ook allemaal, hoewel verschillende, ook dezelfde hapjes waren.
De bediening was vriendelijk en voorkomend maar moest halverwege wisselen omdat de medewerkers, zichtbaar, onwel werd.
De entourage is wonderschoon, maar je moet een beetje van serails houden.

Gegeten op: 4 september 2014.
albert15
albert15
Deze gebruiker is ingelogd via Facebook

1 september 2014

Prima restaurant met een hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Aan alles zie je dat er zorg aan is besteed. De gerechten hebben een goede smaak en worden mooi opgediend. De gastvrouw is heel vriendelijk. Mastika is in een mooi oud pand gevestigd en de inrichting is strak maar beslist niet ongezellig. Kortom, een echte aanrader!

Gegeten op: 30 augustus 2014.
Proever1982
Proever1982

31 augustus 2014

Bij dit restaurant gegeten omdat ze een goede Iens-deal hadden. Het restaurant is gevestigd in een prachtig pand aan de Eendrachtsweg. We hebben er fantastisch gegeten, vanaf de amuse tot aan het dessert en de bediening was zeer charmant! Vooral het hoofdgerecht, de gegrilde eendenborst, was bijzonder lekker. Dit restaurant en de Iens-deal zijn zeker een aanrader!

Gegeten op: 21 augustus 2014.

24 augustus 2014

Correct, soepel, aardig, kennis van zaken. Mooi uitgezochte aanbieding. Vond de smaken prima, fijne wijnen en zorgvuldige bediening. Wij komen er zeker terug!! (we waren er ook eerder al geweest)

Gegeten op: 22 augustus 2014.
rolf7
rolf7
Deze gebruiker is ingelogd via Facebook

23 augustus 2014

Wij waren hier met een reservering voor een iens-deal.
Het voorgerecht met de mezze was slecht van de 6 soorten waren er 2 echt niet lekker en de rest gewoon smakeloos. De serveerster schaamde zich waarschijnlijk ook voor wat er stond, want ze serveerde het mompelde iets, en was gelijk weer weg.
Toen kwam het tussengerecht, als je het tenminste nog een gerecht kan noemen. 3 rolletjes filodeeg met een beetje spinazie en matige feta, 3 hapjes en weg was het. De smaak was net acceptabel zij het gewoontjes.
Hierna het hoofdgerecht (mijn torentje was ingestort) was een torentje van op de bodem koude droge rijst met hierop verbrandde kipfilet met een schijfje wortel, met daarop een paar schijfjes groente.
Het nagerecht met de baklava was hierna net zo'n teleurstelling. Wij hadden ons verheugd op een lekkere zoete kleverige door het opwarmen zacht geworden lekkernij. Niets was minder waar, onze baklava was taai en koud, gelukkig was het maar een heel klein stukje. De kwart pannenkoek die erbij geserveerd werd kwam volgens mij zo uit het koelvak van de supermarkt, taai en ook niet lekker.
Al met al was het de €24,50 absoluut niet waard. Van pure ellende zijn we hierna een café ingedoken om toch nog iets smaakvols te nuttigen en er toch nog een gezellige avond van te maken. Als je hier serieus normaliter €49,- voor betaald, moet je je na laten kijken.
Voor ons eens maar nooit weer!

Gegeten op: 21 augustus 2014.
KoosVoos
KoosVoos