4-gangendiner

inclusief aperitief en hapje in de lounge

Combinatie van verschillende soorten koude voorgerechten met huisgemaakte Turkse pide.

~

Heerlijke gebakken garnalen met tomaat, peper en vleugje knoflook en dille.

of

Gebroken tarwe gevuld met kalfsgehakt, pijnboompitten en vogelrozijnen.

~

Kat Kat Tavuk, Biologische kipfilet in laagjes van aubergine, courgette en peen op een bedje van bulgur met een tappenade van tomaat,ui, peterselie, knoflook en Turkse yoghurt.

of

Bonfile, Ossenhaas op een bedje van Turkse witte rijst met een heerlijke mousse van aubergine, rozeval aardappelen en moerbeisaus.

of

Imam bayıldı, Gestoofde aubergine gevuld met verschillende soorten groenten, gebroken tarwe, wilde turkse spinazie en geraspte aardappel.

~

Warme appel op een dun laagje kruimeldeeg met vanille ijs en vanille saus.

of

Baklava met vers fruit en huisgemaakte ijs.

Kaart & route
bekijk alle deals

Mastika

4-gangendiner incl. aperitief

van € 52,50 voor € 26,25 (-50%)

Nog 1 dag, 11 uren, 12 min

Mastika in Rotterdam

In hartje Rotterdam eert Mastika de rijke culinaire traditie van het Ottomaanse Rijk. Hoe belangrijk kookkunst was voor de heersers van dit wereldrijk, wordt meteen duidelijk als je hun oude paleis bezoekt. In de enorme keukens werkten 1300 keukenmedewerkers onder leiding van chefs die met elkaar wedijverden om de sultan te behagen. Geen wonder dat de Turkse keuken vol zit met weelderige smaken.

De Deal

50% korting op een vorstelijk 4-gangendiner bij Mastika, inclusief aperitief en hapje in de lounge. Van € 52,50 voor € 26,25. Deze Deal is geldig van 13 maart t/m 20 april. Reserveer nu, betaal in het restaurant!

Volgens de gasten

8.5
Op basis van 7 recensies met cijfer

13 april 2014

Bij uitzondering een 10 voor het eten omdat ik het gemiddelde van een 7,9 te weinig vindt.
Alles was perfect op smaak, zo ook de opmaak van de gerechten.
De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij, je voelt je echt welkom.
Dit alles in een prachtig oud pand hebben wij een prima avond gehad.

Gegeten op: 11 april 2014.
schouten67
schouten67

5 april 2014

Bij Mastika gegeten met een de Iens dinerdeal. Het was prima; niet zoals bij eerdere dinerdeals waar we een aangepast (lees kleiner) menu kregen. Het begon met een drankje en een hapje in de lounge waarna we naar boven naar het restaurant gingen voor een 4-gangen diner. De gerechten waar uitstekend, goed geportioneerd en mooi opgemaakt en daarbij, het belangrijkste, uitstekend van smaak. Je zit op lekkere stoelen of een bank in een ruimte met rijk bewerkt plafond. Vanavond was er ook live muziek. Echt een aanrader dit restaurant.

Gegeten op: 5 april 2014.
j-wk
j-wk

26 maart 2014

Wij hebben op zaterdagavond 22 maart 2014 met 4 personen van het Iens diner deal gebruik gemaakt. Wij werden op een hartelijke en vriendelijke manier ontvangen. Een keurig gedekte tafel
bij het raam met een prachtig uitzicht. De bestelde rode en witte wijnen waren goed maar de smaak was vrij vlak. De tapenades met Turks brood smaakten lekker. Hierna een soort " kroket" bestaande uit gebroken tarwe, kalfsgehakt, pijnboompitten en rozijnen ook dit smaakte lekker.
Vervolgens biologische kip en ossenhaas van de barbecue ook deze gerechten waren met zorg klaargemaakt en het bord helemaal leeggegeten. Als afsluiting zeer smakelijke toetjes.
De rekening stond in verhouding tot de geserveerde gerechten. Wij komen zeker nog een keer terug en laten ons dan verrassen door de kok. Een compliment aan het bedienend personeel voor de zeer correcte en vriendelijke bediening.

Gegeten op: 22 maart 2014.
annemiek24
annemiek24
Deze gebruiker is ingelogd via Facebook

26 maart 2014

Iens diner deal genoten en genieten was het. Een mooi restaurant waarbij je jezelf in Turkije waant- Na een heel vriendelijke ontvangst kregen we een aperitief met wat olijven, feta en heerlijke olie. De prosecco was eigenlijk het enige wat we deze avond gehad hebben wat van iets minder niveau was. De voorgerechtjes smaakten perfect, vooral de aubergine smaakte zeer goed. Van de tussengerechten waren vooral de garnalen zeer smakelijk. De top van de avond was de iman bayilde en eindelijk bij de desserts eens een niet mierzoete baklava.
De bediening was zeer correct en bleek kennis van zaken te hebben. De rode huiswijn yakut is zeker gezien de prijs een aanrader. Wij komen terug als we weer eens in Nederland zijn

Gegeten op: 25 maart 2014.
ernst-1234
ernst-1234

26 maart 2014

Hier gisteravond gegeten met een iens diner deal voor 4 gangen. De gastheer is oprecht vriendelijk en galant. Het eten was prima te doen, geen grote uitschieters of verrassende combinaties. Gewoon goed. Ietwat kleine porties, maar dat ligt natuurlijk aan de prijs. Eetzaal zag er erg mooi uit, hoge plafonds met kroonluchters, de toiletten zijn een beetje knullig qua opzet(fonteintje in het toilethokje). Wel zou ik adviseren om het enkel glas aan de voorzijde van het restaurant een keer te vervangen, het was op een gegeven moment namelijk wel wat koud in zo'n grote ruimte. Al met al goed gegeten voor deze prijs en als ze het eten iets verfijnen(misschien bij normale prijs) dan zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op: 25 maart 2014.
Sophiek
Sophiek