a TripAdvisor company

RestaurantCadeau

IENS & Hallmark Culinaire Cadeaukaart

Op zoek naar een leuk en origineel geschenk? Met de Culinaire Cadeaukaart van IENS en Hallmark zit je altijd goed! Het culinaire presentje waar je familie, vrienden, collega’s en zakenrelaties écht blij mee maakt!

Bestel nu

1: Saldo controleren

Bekijk het saldo en de vervaldatum van je IENS Culinaire Cadeaukaart.

2: Verzilveren

Ben jij de gelukkige eigenaar van een Culinaire Cadeaukaart? Reserveer dan nu bij een van de honderden toprestaurants!

Vul je kaartnummer in om een restaurant te zoeken

Heb je een IENS RestaurantCadeau? Klik hier om te verzilveren!

Luxe relatiegeschenk

De Culinaire Cadeaukaart is uitermate geschikt als relatiegeschenk. Met de Culinaire Cadeaukaart kun je bij honderden restaurants in Nederland uit eten, van gezellig eetcafé tot exquise sterrenzaak. Een ideaal geschenk voor zakenrelaties, medewerkers of collega’s. Neem contact met ons op voor de prijzen en mogelijkheden.

Branding
De Culinaire Cadeaukaart is leverbaar in de eigen huisstijl van bedrijven. Wij kunnen de Culinaire Cadeaukaart bijvoorbeeld voorzien van een bedrijfslogo en een persoonlijke boodschap of volledig naar wens personaliseren.

Vraag een offerte aan

IENS RestaurantCadeau

Vanaf maart 2016 werken we samen met Hallmark. De Culinaire Cadeaukaart vervangt IENS RestaurantCadeau. Heb je nog een IENS RestaurantCadeau dan is deze gewoon geldig.

Vul je kaartnummer in om een restaurant te zoeken